Bruker-93156 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Januar funker dritfett Etter 7. helst Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Januar funker dritfett Etter 7. helst Enig med januar og etter 7. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Denne helga funker ikke bra for meg, i hvert fall. Januar kan fungere ganske bra, egentlig, men alt som ikke er nå til helga bør gå greit for min del. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 januar funker sikkert greitt for meg også,- men da må vi finne på noe nytt for desembertreffet ;-) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Første lørdag i desember er 6., da kan vi jo fotografere julegater i byn. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Første lørdag i desember er 6., da kan vi jo fotografere julegater i byn. Da er jeg hjemme igjen fra Oslo, så det kan jeg være med på...vi får finne et sted å gå inn og varme oss da, hvis det er kaldt... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er jo en genial ide... Prøve å fange julestemninga.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det høres også ut som en god idé, så kan jeg få gjort unna litt julegavehandling også, med det samme. Lenke til kommentar
deepc87 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ser at di siste svarene handler litt om julebord , men siden jeg ikke har funnet så mye annet rundt temaet.....så prøver jeg meg heller med et spørsmål her:) Finnes det noen aktive fotoklubber i og rundt trheim , eller er det bare små grupper som snakker over nett og møtes nå og da når ting klaffer? Går å tar litt foto,og har nylig innvistert i et canon 50D og sigma 50-500 ....så nå kunne det vært inntresangt å møte andre som holder på med hobbyen og kansje fåt litt utvikling Mvh Vegar Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mr. Olsen vet vel mer om dette enn jeg gjør, i hvert fall, men uansett: Trondhjems Kameraklubb er i hvert fall noe. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du kan jo også prøve å henge deg på her da vi prøver å få til et foto-treff en gang hver mnd... Veldig koslig de treffene som har vært så langt.. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Neste fototreff: Julegater, 6. desember, jeg blir med. Evt. på andre ting også, men synes dette er en god ide. Julebord: er med på det meste, men ser jo poenget i å drøye til etter den 7. januar. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg er med 6.desember i julegatene og julebord etter 7.jan Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ser at di siste svarene handler litt om julebord , men siden jeg ikke har funnet så mye annet rundt temaet.....så prøver jeg meg heller med et spørsmål her:) Finnes det noen aktive fotoklubber i og rundt trheim , eller er det bare små grupper som snakker over nett og møtes nå og da når ting klaffer? Går å tar litt foto,og har nylig innvistert i et canon 50D og sigma 50-500 ....så nå kunne det vært inntresangt å møte andre som holder på med hobbyen og kansje fåt litt utvikling Mvh Vegar http://www.trondhjemskameraklubb.no/ og Biotofo er i hovedak de jeg kjenner til... Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja til fototreff lørdag 6. des. og til "julebord" etter 7. jan. Dvs. 9./10. jan. kan passe godt for januartreff/julebord/bar!? Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja til fototreff lørdag 6. des. og til "julebord" etter 7. jan. Dvs. 9./10. jan. kan passe godt for januartreff/julebord/bar!? Lørdag 10. er min personlige favoritt. Sønnen fyller 18 dagen før, og skal ha venne-partyet på lørdag. Av en eller annen grunn har jeg følelsen av at jeg ikke er ønsket hjemme den kvelden. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 http://www.fotopia.no/fullnews.asp?newsid=4628 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er bestemt at neste treff er 6. desember med julegatefotografering, eller? Og hvor skal vi evt samles etterpå? Jeg får antakelig med meg en nabo på neste treff. Hei Helena! Jeg vet du kommer til å lese dette. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 The more the merrier!! Forsto det som 6 var bestemt ja, men vet ikke hvor turen skulle ende opp tilslutt. Mormors kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå