Fotofashion Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 jeg kan trolig være med.. mellom 1600-1800.. Noen som gidder å PM meg med mobil nr som jeg kontakte hvis jeg er i området? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 done! Fillern, dette så interessant ut... Men,- har arbeidshelg, + en bil som er kjørt i stykker... Det får bli neste gang Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fint om noen kan sende meg PM med tlf.nr også. Jeg drar imorra i 11-tida, hvis jeg ikke har fått svar innen da sender jeg heller mitt eget nummer til andre som skal med og ser hva som skjer med det. Kjøpte 800-ern i dag. Fantastisk sak! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kanskje greit om jeg også kunne fått et nr på pm.. Blir olsen med? Jeg kjører jo forbi jobben hans på vei ned og kunne svippa innom å plukket han opp om ønskelig... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 48 21 58 32 er mitt. Stress med masse PM'er. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 kan vi få en oppsummering? Hvor mange fotografer, utstyr og modeller? Jeg kommer sånn ca 16:20 og må dra litt før 17:40, så blir ikke så mye tid på meg , men jeg kommer har med meg 4blitser. og trolig 2 modeller. Regner med at dere har med TFP kontrakter. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 min oppsummering : fotografer: placbo, chris300, cruelphoto, mr olsen, C8H10N4O2, DeViSoR (Thewiz og Wiktory? de meldte interesse tidlig i tråden iallefall) devisor og cruel tar med modeller (har vi 4 stk ?) blitser høres det ut som om vi har nok av. jeg tar også med stativ og paraplyer (kan ta med softbokser også - men de tar litt tid å sette opp) Vi møtes kl 15 på sentralstasjonen og tar en kaffe før vi starter opp. mitt tlfnr 992-86-850 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Høres bra ut. Vet ikke om jeg har med modeller enda. Blir evt. oppringt idag.. =) Men ordner seg sikkert (mitt livsmotto). Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Høres bra ut. Vet ikke om jeg har med modeller enda. Blir evt. oppringt idag.. =) Men ordner seg sikkert (mitt livsmotto). nåh ja.. better safe then sorry sier no jeg men du er jo sikkert handsom og kan praye noen modeller på tur gjennom byen. De 2 jeg har med er uerfarne.. så de trenger en del hjelp med posseringer osv. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 som ekstra pressmiddel krever vi at cruel må stå modell selv om han ikke får tak i andre :-) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 skal høre om jeg får med meg et par. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hehe... how you doin?? On the way thru town... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 haha=) meg som modell ville instantly ødelagt alle bildene deres.. + jeg skal på legendary fest kvelden før.. så er nok ganske redusert Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) da kan du få rollen som sliten gatemusikant/tigger :-D jeg kan ta med hatt *knegg* Endret 20. juni 2008 av PlaCBo Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ok.. mulig jeg har paret i boks også.. så da blir det 4.. men ikke garantert enda. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Oh, det blir da alvor masse da =) Er modellene noen du har tatt bilde av før? If so, hvem? Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 veldig bra! men håper du klarer å skaffe noen du også cruel, om alle bare skal være en times tid. eller kan noen av modellene være med lengre selv om du drar, devisor ? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg jobber i Jernbaneverket. Kan prøve å arrangere en fototur senere i sommer på Marienborg dersom det er interesse. Motiver bør det være flust av. Ny, gamle, store, små tog, lokomotiver, vogner mm. Kan også arrangere besøk ved trafikkstyringssentralen for de som er datainteressert... Jeg er systemansvarlig for anlegget. Storskjerm med 20 stk 67" skjermer. Arbeidsplasser med 4 stk 24". Serverrom med diverse stæsj. Interesse for dette? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 veldig bra! men håper du klarer å skaffe noen du også cruel, om alle bare skal være en times tid. eller kan noen av modellene være med lengre selv om du drar, devisor ? hvis dere spør dem pent så regner jeg med at de blir der til dere er ferdige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå