Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Takk for tipset krøllx! Ser veldig intressant ut, men jeg er dessverre også opptatt de dagene. Synd det ikke er tidlig vår eller sen høst. Vi var der i april for ca 12 år siden og det var en kjempeflott tur og nesten ingen andre turister.

Det var synd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk nettopp svar fra Nina Rangøy...Det er nok påmeldte og det blir workshop i august!

Jeg har fått plass  :w00t:

Hun sier at det er noen få plasser igjen. Så første mann til mølla!

Så flott at du kom med - ser frem til bildene dine derfra.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp svar fra Nina Rangøy...Det er nok påmeldte og det blir workshop i august!

Jeg har fått plass  :w00t:

Hun sier at det er noen få plasser igjen. Så første mann til mølla!

Er påmeldt der.  Drar ned dagen før og satser på å få fotografert ettermiddagen/kvelden den onsdagen i Padova, kun en liten halvtime med tog unna. 

Lenke til kommentar

Er påmeldt der.  Drar ned dagen før og satser på å få fotografert ette,rmiddagen/kvelden den onsdagen i Padova, kun en liten halvtime med tog unna. 

supert Nelson09!

Jeg har allerede kjøpt flybilletter, ellers kunne jeg tenkt å slå følge med deg. Jeg skal være igjen noen dager etter workshopen for mer fotografering. tenkte å ta båttur til øyene Burano, Murano og Torcello.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så hyggelig at dere begge fikk plass på workshop'en. Blir spennende å se bildene etterpå. Hadde gjerne blitt med, men kan som sagt ikke.

Dessverre ikke denne helga heller for vi er i Sverige til söndag. Håper dere får en fin treff.

Lenke til kommentar

Der er meldt 5 grader og overskyet ifølge accu.

Hva med å møtes på torget og ta ruten veitene/hospitalsløkka til kanalen ilevollen?

Eller Bakklandet/møllenberg til festningen?

Kanskje ikke de mest kreative forslagene dette. Andre forslag?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kan ikke tirsdag. Bare søndag eller mandag. Og i kveld da, men det begynner vel å bli litt sent... Jeg tar kanskje en sykkeltur til Tangenfjæra i kveld hvis solnedgangen ser lovende ut.

var du på ranheim på lørdag?

Lenke til kommentar

er det noen som er interessert og har tid til å ha et mellomtreff på lørdag? det skal være svartlamodagen med mange aktiviteter rundt området fra kl 13 og utover dagen. mer info og program finner dere her:

svartlamodagen 2019

det skal være et parkour workshop kl 13-14 og jeg skal møte opp der fra kl 1245.

si fra hvis noen av dere har lyst å ta en tur så kan vi avtales og møtes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...