Linepusle Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Vikelva er sikkert fin. Jeg kan bare søndag. (Men slik er livet.) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Det var synd Linepusle. Vi kan jo "stemme på" å ha treff på lørdag eller søndag? Jeg for min del er bortreist på søndag, men siden det er meldt noe grått imorgen og bedre forhold på søndag? Hva sier dere? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg er på fjellet på søndag Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Tror jeg kan begge dagene, men lördag passer litt bedre. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 OK. Da sier vi lørdag? Når og hvor skal vi møtes? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg kan ikke på sønndag Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg blir med i morgen. Møtes vi feks. ved Rema på Ranheim og går oppover? Eller hadde noen sett for seg et annet utgangspunkt? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 For å være ærlig har jeg ingen aning hvor det er gunstig å gå langs elven. Ifølge Laila er det partiet mellom Vikåsen og Jonsvatnet, noe som skulle tyde på at vi burde kjøre et stykke oppover(?). Hva med å møtes på Leutenhaven kl 10 / 11 i morgen for å fordele på biler og finne ut hvor vi skal dra eksakt? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Parkeringsplassen ved vannrenseanlegg er en god startpunkt. https://goo.gl/maps/qxEfSGwfoyr Gesetzte Markierung In der Nähe von Trondheim Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Møtes på Leutenhaven passer fint for meg. Tid spiller ingen roll, men YR sier at været blir bedre etter tolv, så kanskje ikke før kl 11? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Hagen sitt forslag ser fint ut. Men jeg regner med at jeg kjører, så vi kan godt møtes på Leuthenhaven og plukke opp dem som ikke har bil. Kl 11 er greit for meg. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Kl. 11:00 Leutenhavn er greit for meg siden det ligger på veien. Kan noen oppdatere facebook siden til akam Trondheim? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Bildetråd for fototreff lengs Vikelva. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Hei, Vil informere om et fotoworkshop: Venice foto workshop med Nina Rangøy, 22-26. august 2019 NB! Minimum antall deltaker 8 og maksimalt 12 personer. Jeg har meldt meg på og avventer på svar. Har hørt at dette er et veldig bra workshop og håper flere kjente melder seg på Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Hei, Vil informere om et fotoworkshop: Venice foto workshop med Nina Rangøy, 22-26. august 2019 NB! Minimum antall deltaker 8 og maksimalt 12 personer. Jeg har meldt meg på og avventer på svar. Har hørt at dette er et veldig bra workshop og håper flere kjente melder seg på Det så veldig interessant ut krøllx - har vært der to ganger, for lenge siden, men det ble lite av fotografering de gangene..... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Det så veldig interessant ut krøllx - har vært der to ganger, for lenge siden, men det ble lite av fotografering de gangene..... jeg har ventet på at dette kurset skulle være aktuelle igjen siden kurset var fult mars 2018! Endelig Du liker å reise og fotografere, kanskje noe du kunne tenke deg? :wee: Endret 24. april 2019 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Ja, kunne absolutt teke meg det - men det går ikke med tidspunktet. Vi skal ha et større "reunium" arrangement rundt de dagene - det er bestemt for flere år siden. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Takk for tipset krøllx! Ser veldig intressant ut, men jeg er dessverre også opptatt de dagene. Synd det ikke er tidlig vår eller sen høst. Vi var der i april for ca 12 år siden og det var en kjempeflott tur og nesten ingen andre turister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå