HelenaN Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Jeg kan også imorgen. Kl 12 foran Frimurerlogen er OK, men hvis vi skal på julemarkedet er det kanskje litt tidlig? Men det spiller ingen roll for meg. Dere får bestemme. (Forresten, linepusle, det var noe problem med forumet og jeg fikk ikke melding om din post før idag ca kl 14.) Endret 7. desember 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Passer for meg også. Vil du heller møtes senere, Helena? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Nei, tenkte bare at det er finere med lysen på markedet når det blitt litt mørkt, men vi finner sikkert noe å ta bilde på i byen för det blir mørkt også. Vi kan si kl 12, det er helt greit! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 jeg er dessverre opptatt i morgen. ha et fint treff! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Takk for juletreff i dag. Ikke det helt store oppmøtet, men vi hadde det hyggelig, som vanlig. Besøk på Hornemannsgården for en matbit, var trivelig. Her er bildetråd. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Hei alle fotovenner i Trondheim! jeg har lyst til å ønske alle nye og gamle "treffere" en god jul og et godt nyttår! Takk for mange fine turer i 2018. Jeg satser på at 2019 blir like bra, om ikke bedre - for min del! Samtidig vil jeg gratulere Krøllx med tittelen Årets fotograf i Trondhjems kameraklubbs konkurranse! Vel fortjent! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Ja, takk alle for enda et fint fotoår! Håper vi kan fortsette i 2019. God jul og et godt nytt år! Oi, årets fotograf. Gratulerer Krøllx! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 jeg vil også ønsker alle en ritkig god jul og et fortreffelig nyttår takk linepusle og helenaN for gratulasjonen! Det var også en hyggelig overraskelse for meg, og en motivasjon Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Hei på dere God Jul og Godt Nytt År ønskes til gode foto-venner - og stor gratulasjon til krøllx.....Håper å kunne delta litt mer på treffene i 2019 - jeg er ganske ajour med bilde-mappene mine nå, og burde gå inn for å avansere litt med fotograferingen... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Godt nytt år! Treff på lørdag? Foreløpig er det usikre værprognoser for lørdag, men i skrivende stund er det faktisk meldt oppholdsvær lørdag morgen og formiddag! Fredag regn, søndag regn... Jeg skulle ønske det sprengte på med forslag til steder vi kan gå, men det har nok regnet og blåst vekk. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Godt nytt år! Jeg kan på lørdag! Været ser ikke så lovende ut. Jeg har et forslag, gammelgruva på Meldal. Kan ta buss 310 og 460 (?) Gammelgruva, Løkken Verk Åpningstid lørdag kl 11-14. Egne omvisninger i Gammelgruva (ikke faste omvisninger i jan-mai) kan forhåndsbestilles for grupper. Er det noen som har vært der før? Hvis få kan være med nå på lørdag kan vi også planlegge ved neste fototreff? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg har vært på omvisning i gammelgruva. Ganske spennende. Det spørs om vi får til det til i morgen, men godt forslag å avtale dette når vi treffes. Det hadde vært stas å ta Thamshavnbanen til (eller fra) Løkken i samme forbindelse, men den går bare om sommeren. https://oi.no/besok/thamshavnbanen Jeg har aldri tatt banen, men har hatt lyst! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 vi kan ta turen en annen gang. er det flere som kan være med i morgen? skal vi bare møtes i byen og ta en runde rundt byen? hva med å møtes kl 14 og få med kveldsfotografering? det kan være fint med regn, lys og refleksjoner? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Godt nyttår! Unnskyld at jeg skriver sent, men har hatt det travelt etter Sverigeturen. Blir gjerne med imorgen. Har besøkt gruven to ganger og synes det var intressant. Det var dog mange år siden og med foreldrer så det ble ikke mange bilder og jeg kan godt tenke meg å dra dit igjen, men venter gjerne til dagene blir lenger slik at vi har tid til å sjekke ut omgivelsene litt også. Vi tok også Thamshavnbanen (da var retur til Løkken inkludert) og det var en hyggelig tur, men ikke så lett å fotografere, slik det er når man er på tog. Gå i byen imorgen er greit for meg. Når spiller ingen roll. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 skal vi møtes på torget ved rema 1000? kl 12? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Passer bra for meg. Tar dere med stativen, eller skal vi droppe det? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Første fototreff i 2019 er historie og det ga mersmak. Her er bildetråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå