HelenaN Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Hyggelig at fler melder seg på! Møtes ved Studentersamfundet høres bra ut. Kl 11 eller 12 spiller ingen roll for meg. Eller hva med en kompromiss? Møtes kl 11:30? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Bildetråd for gårdagens fototreff på Bakklandet. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Flickr gjør om på regler for antall bilder. Viktig å lese dersom man har gratisutgaven!https://www.dinside.no/data/fra-1000-gigabyte-til-1000-bilder/70434979 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Flickr gjør om på regler for antall bilder. Viktig å lese dersom man har gratisutgaven! https://www.dinside.no/data/fra-1000-gigabyte-til-1000-bilder/70434979 Takk for info Ratleto! Så ble jeg flickrPro Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Den "gamle" pro er da ikke lagring i Skyen?, og det er ikke så mye som 400kr i året jeg betaler. Har vært pro i alle år - er det noe nytt der da? Så ikke noe om det i den artikkelen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Neida, pro-delen blir som før. Bare gratis-delen som endres. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Neida, pro-delen blir som før. Bare gratis-delen som endres. Det er en liten forskjell. Vi som hadde pro i gamle dager, har jo ikke betalt noe som helst i en god del år nå. Nå må vi begynne å betale igjen. Prisen er forsåvidt, grei så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Det er en liten forskjell. Vi som hadde pro i gamle dager, har jo ikke betalt noe som helst i en god del år nå. Nå må vi begynne å betale igjen. Prisen er forsåvidt, grei så det er ikke noe problem. Hmmm - jeg har da betalt for to år om gangen, hele tiden - men det er ikke så veldig stort beløp. Og de siste årene har jeg lagt inn absolutt full oppløsning på alle bildene også, så det blir som en ekstra backup. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Jeg har også betalt to år om gangen hele tiden og har bestemt meg for å fortsette med Flickr Pro. --- Skal vi prøve å finne på noe på lørdag, eller vil dere heller vente til julemarkedet neste helg? Eller så gjør vi som vi ofte har gjort før og møtes to ganger i desember. Dette er forresten 10 års-jubileum for meg. Mitt første fototreff var desember 2008. Utrolig hvor fort tiden går. Randi og RambaZamba har vært med enda lenger (av de som fortsatt er aktive). Endret 29. november 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Jeg har også betalt to år om gangen hele tiden og har bestemt meg for å fortsette med Flickr Pro. --- Skal vi prøve å finne på noe på lørdag, eller vil dere heller vente til julemarkedet neste helg? Eller så gjør vi som vi ofte har gjort før og møtes to ganger i desember. Dette er forresten 10 års-jubileum for meg. Mitt første fototreff var desember 2008. Utrolig hvor fort tiden går. Randi og RambaZamba har vært med enda lenger (av de som fortsatt er aktive). Hei. Skulle gjerne vært med i desember-treffet ja - det er alltid hyggelig, men jeg reiser Gran Canaria nå for to uker - kan ikke få med seg alt man vil nei. Ønsker dere et fint treff. Husker ikke helt da jeg "begynte" med foto-treffene - men ser jeg har noe fra års-skiftet 2007-2008 så sikker deromkring - er registrert her fra januar 2006 da - det begynte slik. Endret 29. november 2018 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Håper du får en fin reise, Randi! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Jeg kan godt være med både i morgen og senere! Hyggelig i byen nå i desember. Tar vi et vanlig julegatetreff i morgen da? Det har jo blitt en tradisjon, men vi trenger jo ikke alltid å følge tradisjoner hvis det skjer noe annet fotovennlig. Gjør det det? Jeg er i dvale rent fotomessig selv. Vi har ofte gått rundt etter kafebesøket også, når det har blitt mørkt. Men hvis vi skal treffes på julemarkedet senere, er vel det oftest når det er mørkt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 (endret) Fint Linepusle! Håper fler kan. Det var lenge siden jeg brukte stativet og jeg kunne tenke meg en liten tur i byen i blå timen imorgen, men det går jo å gjøre når som helst (dog vil jeg ikke drasse rundt på stativet på julemarkedet), så kom gjerne med andre forslag! (Selv om vi satser på julegater kan vi jo møtes tidligere som vi pleier så kan de som vil bli igjen i blå timen.) Endret 30. november 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 jeg kan dessverre ikke være med imorgen da jeg skal ha besøk hele helga. neste lørdag er jeg også opptatt. tenkte å få med julemarkedet en dag og skal legge ut melding på forumet, men muligens med kort varsel. god fototreff imorgen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Nå viser det seg dessverre at jeg mest trolig ikke kan bli med i imorgen. Unnskyld (spesielt til Linepusle), visste ikke det når jeg foreslog treffet. Håper noen andre kan. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Hvis det ikke er flere som melder seg i kveld, foreslår jeg vi venter til neste uke. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Halloien igjen. Lørdag er det nye muligheter til å være med på fototreff, og fredag åpner julemarkedet i Nordre gate og Kongens gate. Noen som kan? For meg passer det både lørdag og søndag. Lørdag ser litt våtere ut enn søndag på yr i alle fall. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Jeg foreslår at vi møtes foran frimurerlogen i morgen 1200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå