HelenaN Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hmmm, snakker vi om lørdag eller søndag? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Vel, jeg tenkte vi snakket om lørdag nå? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 En venninne av meg blir også med, men hvis Andycam og Eivind har bil, går vel det bra, håper jeg. Hvis det er snakk om lørdag, er det størst sjanse for regn før 12, så hvis vi treffes kl. 12 et passe sted? Jeg kan møte i byen. Helena kommer vel til byen hun også. Eller er Moholt-området bedre, siden buss 9 går dit + de fleste bor nær (hvis jeg husker rett??) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Jeg vil helst lørdag, men kan på søndag og. Skal vi si kl 12? Hvor passer det for dere å møtes/bli plukket opp? Det er ikke så viktig for meg som kjører.. men jeg bor på Moholt så det kan passe bra for meg. Endret 5. oktober 2018 av eivind84 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Da tar vi lørdag Jeg kan også busse til byen og møte et sted? Kl 12 er bra! Da blir det Eivind, Anders, Helena, Linda, venninna og meg. Flere som har meldt seg på Facebook? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg skal plukke opp kato, så jeg har full bil. Ingen aktivitet på FB. Vi kan møtes på shellstasjonen i hommelvik 1230? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Lördag kl 12 passer fint for meg. Hvor på Moholt skal vi mötes? Som Linepusle sier kommer jeg med buss 9, men jeg er ikke kjent med det området. Hvilken holdplass er närmest? Men er det plass for alle i Eivind sin bil? EDIT: Ser att buss 9 har holdplass rett utenfor Strinda Kirke (det er også navnet på holdplassen). Det vet jeg hvor det er. Passer det for dere? Endret 5. oktober 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Venninna mi kan ta egen bil hvis det blir nødvendig. Jeg skal ikke insistere på Moholt, men tenkte det var greit siden mange bor i nærheten. Bensinstasjonen ved Coop Mega Moholt? Holdeplassen er Voll studentby. Synes det blir tungvint, Helena? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Da möter jeg dere ved Strinda Kirke kl 12. Endret 5. oktober 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Strinda kirke høres veldig greit ut. Vi får plass til 5 i bilen, men kan jo bli trangt til dem som sitter baki... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Da blir det oppmøte strinda kirke kl 12. Jeg skal ta buss 5 som går fra sverresborg til voll studentby. Litt trangt går helt fint ? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Strinda kirke kl 12 er flott. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Takk for hyggelig fototreff i dag. Det så mørkt ut for fotografering i pøsregnet da vi treftes, men som vanlig ble været bedre, heldigvis! Her finner du bildetråd fra dagens treff. Endret 6. oktober 2018 av Linepusle Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Det er tid for fototreff på lørdag. Skal vi finne på noe? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Fototreff ja! Jeg blir med. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Er det ingen andre som kan være med på treff i morgen utenom meg og Linepusle? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 (endret) Har ikke skrevet før nå siden jeg var usikker på om jeg kan bli med. Ser ut som det skal gå bra, men jeg kanskje må dra hjem litt tidligere. Siden vi er så få og været ser litt kjedelig ut kanske vi holde oss i byen? Hva synes dere? Endret 2. november 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
Knipser Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Hei, Tenker jeg stiller opp! Hvor og når? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Det kan være greit å være i byen. Hvis du må dra hjem litt tidligere, kan vi jo møtes litt tidligere enn vanlig, for eksempel 11? Hva med å treffes ved Studentersamfundet for en gangs skyld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå