Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sovnet veldig av. våknet i 2-tiden. drømte faktisk at jeg ble vekt av vekkerklokken og dro avgårde O.o

Det var dumt, vi stod en stund og ventet på deg...helt topp tur ja, vellykket på alle måter...så dette kan bli en fin tradisjon. Forhåpentligvis kommer det noen bilder ut av det også, men praten gikk livlig, bare hyggelige mennesker i denne gruppen altså :thumbup:

RandiA

Lenke til kommentar

Ser ut som om Dere har hatt en kjempetur, selv om jeg ikke kunne være med denne gangen, jeg var dessverre allerede dobbeltbooket.

 

Men, det er ingen grunn til å hvile på laurbærene for det. Hva med neste møte? Siden det ligger i den mørkeste tiden på året, jula snart står for dør, og gjengen har allerede begynnt å bli godt kjente, så har jeg ett forslag,-

 

Julebord!!

 

Vi kan møtes i byen, og forsøke å fange julestemningen på best mulig måte, for deretter å møtes på en restaurant, og spise middag/mat/øl/vin sammen. (brus for de som ikke er gamle nok, -Marius?? ) Hva som skal skje etter middagen er jo opp til hver enkelt, jeg selv er i allefall 10 år for gammel for flatfyll, så jeg ser for meg en rolig kveld, før jeg tar toget hjem.

 

Hva tror folket om noe slikt?

Lenke til kommentar

Det høres fantastisk ut, Sille! Håper virkelig jeg får til å bli med på noe slikt, om det blir sånn. :)

Jeg er også for ga.. nja.. kanskje ikke for gammel, men er i hvert fall ingen stor tilhenger av flatfylla, så jeg blir nok i kjørbar stand dersom jeg får blitt med. Dermed er det vel kanskje muligheter for skyss for noen. :)

Lenke til kommentar
Ser ut som om Dere har hatt en kjempetur, selv om jeg ikke kunne være med denne gangen, jeg var dessverre allerede dobbeltbooket.

 

Men, det er ingen grunn til å hvile på laurbærene for det. Hva med neste møte? Siden det ligger i den mørkeste tiden på året, jula snart står for dør, og gjengen har allerede begynnt å bli godt kjente, så har jeg ett forslag,-

 

Julebord!!

 

Vi kan møtes i byen, og forsøke å fange julestemningen på best mulig måte, for deretter å møtes på en restaurant, og spise middag/mat/øl/vin sammen. (brus for de som ikke er gamle nok, -Marius?? ) Hva som skal skje etter middagen er jo opp til hver enkelt, jeg selv er i allefall 10 år for gammel for flatfyll, så jeg ser for meg en rolig kveld, før jeg tar toget hjem.

 

Hva tror folket om noe slikt?

 

Vente til 7. Jan så er jeg med på lovlig flatfyll, tidligere suping går under "sjenking av mindreårige" og er straffbart berre topp...

Lenke til kommentar
Julebord!!

 

(Masse bortklippet)

 

Hva tror folket om noe slikt?

 

 

Jeg tror ikke, jeg vet. Kjempeide! Skjønner ikke hvor du tar det fra: først denne Hegra-idéen og nå denne! Når jeg får to gode idéer i løpet av et halvår, får jeg bestandig vondt i hodet etterpå. Skjønner ikke åssen du klarer det.

Vi kan fort bli mange nok til at bestilling av bord kan bli aktuelt, da.

Lenke til kommentar
God ide! Men klarer vi � finne en dato, OG f� bestilt bord noe sted s� sent...? ;-)

 

Tja,- si det. Jeg bor jo ikke i Trondheim, og er ikke å mye ute i byen, så hvor vi skal legge det er jeg veeeeldig usikker på. Når det gjelder dato, så er i alle fall jeg fleksibel. Er opptatt den 13.12 og den 29.11 ellers så er jeg ledig.

 

Er jo mulig å lage ett enkelt julebord også, f.eks. ut å spise på Egon eller liknende, og forflytte oss til en rolig bar for en øl eller fem etterpå.

 

Men,- jeg er litt bekymret for oppmøte, det virker ikke som om det var vill applaus og stormende jubel, noen har gitt lyd fra seg, men ellers så var det uvanlig stille her.

Endret av Sille
Lenke til kommentar

*Applauderer vilt*

 

Sånn, sille? Jeg synes i hvert fall at det høres ut som et meget godt forslag, men vi bør i hvert fall finne et sted alle slipper inn, og ikke bare oss over 20 eller 18.. Det klarer man vel. ^^

 

Edit: Egon i tårnet høres for øvrig bra ut for min del. Der har jeg faktisk aldri vært. :blush:

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...