RambaZamba Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Her kan vi legge ut bilder fra siste fototreff på Ringve: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1815455 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Er det noen i byen på lørdag og som ønsker et ordinært fototreff? Jeg kan både lørdag og søndag. Jeg ser det er noe som heter YellowCorner Trondheim, et fotogalleri (?) i Carl Johans gt. 12 som er åpent mellom 10 og 18. Det skal visst være en Kodak fotoutstilling med bilder fra mange tiår bakover. Fotografiene ble brukt til Kodak sine reklamer for kjøp av kamera på 50-,60-,70-,80- og 90-tallet. I dag representerer Colorama-samlingen ikke bare en attraktiv og troverdig idealisering av det amerikanske livet, men også en nyansert og effektiv bruk av fotografier for å skape lyst på produktene og aktivitetene de selger. Coloramas ble produsert mellom 1950 og 1990. Vi er glade for å dele et utvalg av disse med en ny generasjon seere. Kunne jo vært artig å se. Ukjent sted for meg... Har ellers ikke de helt store spennende forslagene. (Vi kan delta eller bivåne latteryoga på Marinen mellom 11 og 12 på lørdag... Lenke til kommentar
andycam Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Jeg kan på lørdag. Sikkert fint å tusle rundt i byen (dersom vi ikke finner noe bedre i mellomtiden). Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 jeg kan også på lørdag. jeg har et prosjekt på gang og kunne tenke meg å ta en fototur i midtbyen og veitene (mellom olav tryggvasonsgate og fjordgata). hvis det er flere som er interesserte så kan vi gjøre det sammen på treffet, eller vi kan finne på noe annet så fortsetter jeg mer mitt prosjekt etter treffet. jeg har hørt om yellowcorner, men har aldri fått tid til å stikke innom. kunne tenkt meg en tur innom :-) latteryoga har jeg vært med på en gang...haha...det var latterlig....merkelig Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Hurra for Sverige. Jeg kan også bli med på lørdag. Tusle rundt i byen og fotoutstilling høres greit ut. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Ja, hurra for Sverige!! Vi kan jo lage en utfordring for oss selv også, hvis vi ikke kan prøve oss på din, Krøllx? Kan jeg spørre hva det går ut på? Ellers kan vi jo prøve svart-hvitt, ICM, abstrakte motiv, humor, lys/skygge/vinkler, arkitektur eller noe annet gøy? Endret 4. juli 2018 av Linepusle Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Mitt prosjekt går ut på å ta bilder av Trondheims veiter (hovedsakelig veiter mellom Olav tryggvasons gate og fjord gata) til en fotoutstilling med tittelen "Det du itj veit". Alt fra gatefoto, til detaljer og abstrakt. Mer info om utstillingen for de som er interessert: Fotoutstilling Vi kan ha et tema hvis det er ønskelig - bli enig før treffet starter på lørdag? Skal vi møtes på torvet, utenfor Rema 1000, kl 12? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Kl 12 passer bra for meg og sikkert finner vi noe å fotografere i veitene. Utstillingen höres intressant ut. Lykke til! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Passer fint med 12 ved Rema 1000 Torget. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Bildetråd fra gårdagens hyggelige fototreff i Midtbyen og veitene. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Hei! Er det noen her i byen nå? Jeg er i alle fall, og blir gjerne med på treff i helgen. Hvis det ikke er ønske om å tråkke rundt på matfestivalens siste dag, kan vi jo prøve noe annet. Neste helg tenker jeg meg til Rennebumartnan. Tar nok med kamera, ja. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Oi, hadde ikke tenkt på at det er dags for fototreff i helga, men jeg er hjemme og blir gjerne med. Været ser OK, men litt usikkert ut, så byen er greit for meg, men jeg er fleksibel. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 jeg kan også være med. tenkte å foreslå festivalene i midtbyen selv Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Hei. Jeg har problem med nettet hjemme, så hvis noen kan sende meg en sms om oppmøte når/hvis det er bestemt, blir jeg takknemlig. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 skal vi møtes kl 12 utenfor kafe 2 tårn ved nidarosdomen? så tar vi turen sakte innover mot byen? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Det passer bra for meg. Håper fler kan bli med. Linepusle, jeg kan sende deg en SMS når alt er bestemt. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Bildetråd fra lørdagens treff Midtbyen og festivalene Lenke til kommentar
andycam Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Hvis jeg ikke tar helt feil, er det fototreff igjen til helgen. Hva med å ta en svipptur til Røros? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå