Linepusle Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg gikk visst glipp av dansing i parken forrige søndag, men det blir vel andre muligheter. Derimot har jeg ikke tenkt å gå glipp av treff denne helgen. Jeg kan begge dager, så lørdag på Leirfossen høres helt greit ut for meg. Det er ikke meldt regn i alle fall. Tenkte du Nedre Leirfoss og nedover elva, Krøllx? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 nedre leirfoss er kanskje mest spennende med sol, mer stemning, skygger og slik? men dersom det ikke er andre forslag så kan vi godt dra dit? hva med rotvoll og ladestien? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Tror jeg kan bli med imorgen. Siden Lars har ferie er alt litt usikkert, men jeg kan nok gi klart besked ikveld. Hadde gjerne gått turen fra Leirfoss, men det er kanskje uansett litt for tidlig? Ifjor og 2016 var vi der tidlig i Mai, men alt er jo forsinket i år. Evt. kan vi ha ekstratreff f.eks. neste helg? Rotvoll og ladestien höres greit ut. Linepusle, begynner det å bli litt grönnt lengs fjorden? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg var bortover ladestien i går. Det er litt tidlig der også. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg har lyst å være med. Det passer best på lørdag formiddag siden vi får besøk senere. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 jeg blir med på ekstratreff neste helg. dersom værmeldingen holder så blir det fanfastisk vær fra neste helg hva med veitene i midtbyen? sverresborg? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Hva med en tur opp i tårnet på Nidarosdomen. KOster kr. 50. Evt 150 for full omvisning på steder som ikke er åpne til vanlig? https://www.nidarosdomen.no/kalender/h%C3%B8yt-og-lavt-i-nidarosdomen Var det denne du nettopp var på Helena? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Den vi var med på for noen uker siden er "Kjeller". For noen år siden var på også med på "Tårn" og "Kapell". Kapell var kanskje den fineste (fine lyseffekter fra vinduene husker jeg), men det var veldig trangt, mörkt og vanskelig å ta bilder. Lenke til kommentar
Knipser Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Hei og takk for sist, som jo var min førte fotorunde med dere. Denne helgen tror jeg ikke at jeg har tid, men hvis det blir noe neste helg så vil jeg være med! Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg har heller ikke tid på lørdag (men desto mer tid neste helg). Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Hva med å mötes utenfor domen kl 10:30? (Er det tidlig nok for deg RambaZamba?) Alla turene har en omvisning kl 11 så da har vi litt tid for å snakke om vi skal bli med på omvisning, og hvilken, eller finne på noe annet. Hvis dere vil på omvisning men det er fullt kl 11 kan vi sikkert finne på noe å gjöre til neste kl 12. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 okai 1030 utenfor domen/to tårn kafe? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Ja, vi kan godt møtes 10.30, så får vi se hva vi gjør. Jeg skal ikke insistere på Domen. Håper det blir flere som kan. Ellers er det jo neste helg også da. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 10:30 er OK. Muligens kommer jeg litt tidligere. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Bildetråd for dagens fototreff rundt Nidarosdomen. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 vi snakket om å ha et mellomtreff til nedre leirfoss når det er fint vær. skal vi gå for lørdag kl 12? vi kan møtes ved den lille parken, nærmeste bussholdeplass er maskinistboligene. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Tar gjerne en tur til Leirfoss på lördag. Väret ser lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå