RambaZamba Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Men jeg også komme etter hvis dere vil dra tidligere. Jeg var forresten på fjelltur rett over øysand i sommer. Der er det fint utsikt over hele Gaula. 1 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Her er det markert på kart: Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg sitter gjerne på med noen. Satt på med RambaZamba sist, fra Ila. Det gå greit for meg. Jeg må jo innrømme at 10.30 høres mer fristende ut enn 9.30. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 kl 1030 eller 11 er også ok for meg. det hadde vært fint om vi drar samlet (?), eller noen av oss som ikke har skyss kan sitte på med deg? jeg kan busse til byen og blir plukket opp et sted, som f eks studenter samfundet (motsatt side) eller i midtbyen et sted? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Glemte at vi skal se ishockey kl 2 inatt så jeg tar det også gjerne litt senere. 10:30 er greit. Evt kan vi mötes på Shell Elgeseter (ved sykehuset, der vi har mötes för)? https://www.google.no/maps/place/Shell/@63.4202,10.3956299,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x68314e317371e9ec!8m2!3d63.4202!4d10.3956299 Der kan man parkere en stund. Da kan andycam og evt andre som kjörer eller trenger skyss også möte opp der, så kan vi snakke litt om hvor vi skal dra först. Endret 5. januar 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Shell Elgeseter passer veldig bra for meg. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 passer for meg også. passer det for deg RambaZamba? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Ja,10:30 passer bra. Jeg kommer til Shell. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Bildetråd for dagens fototreff ved Gaula. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Da er det dags for fototreff igjen. Noen som har tid og lyst? Väret ser i hvert fall veldig lovende ut. Forrige gangen det var kaldt (22. januar, ca -11C) tok jeg en tur lengs elva under Kroppanbrua og det var helt nydelig. Kan ikke garantere at det blir like pent nå, men det kunne jo være et alternativt om det blir like kaldt igjen. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Flotte bilder Helena! Jeg kan på lørdag. Vi kan prøve langs elva, fra nedre Leirfoss? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Ser lovende ut! Skal få bekreftelse senere i kveld, men lørdag burde passe meg bra. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg er desverre opptatt denne helg. Ønsker dere god tur. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Det var synd, men vi er i hvert fall tre så langt. Håper noen fler melder seg på også. Väret ser fortsatt lovende ut. Håper det blir like fint som når jeg var der med masse frost. Det eneste som er litt dumt at det ikke er så mange steder der solen finner frem til elvekanten. Man må väre på de rette stedene ved riktig tid. Vil man ha sol på hengbrua (som dessverre er stengt så man kan ikke gå over til de små öyene) må man väre der för kl 12. Vet ikke hvor tidlig solen kommer dit, men jeg var der ca 11:30-12 og da var det perfekt. Mulig det er fint enda tidligere, men etter tolv begynner det å bli skygge der. Sen gikk jeg oppover mot Leirfoss. Det er mye skygge til man kommer til stedet der elva svinger kraftig. Der var det sol, masse tåke og veldig flott når jeg var der 12:30-13:15. Der snudde jeg og gikk tilbake, så jeg vet ikke hva som skjer oppover elva, om det er fler steder der det er sol (hvis det ikke er veldig kaldt trengs det sol på elva for at det skal bli tåke). Noen som värt ved Leirfoss i det siste og vet om det er sol der noen gang på dagen nå, og når det skjer? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Jeg regner med å bli med i morgen. Kan godt møte opp tidligere enn kl 12 hvis det er fordelaktig mtp. lys Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Jeg blir kanskje med, skal si ifra. Noen som vet hvilken buss som går dit? AtW Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Fint at det er fler som kan. Tåke og frost er jo litt uberegnelige, så vi kanskje borde ha en backup-plan hvis det er kjedelig ved elva. Er det noe å se i Sluppenområdet? Hva med å mötes under Kroppanbrua kl 11? Er vi heldige er det sol der allarede. Går vi videre så fort vi er ferdige der er det kanskje fler steder lengs elva det er sol enn da jeg var der. Holdplassen heter Kroppanbrua og flere busser stopper der, f.eks. nr 4 og 9. Kommer man fra byen må man gå rundt brannstasjonen for å komme seg ned til elva. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Høres ut som en god plan! Jeg har ikke vært på Sluppenområdet i det siste så jeg vet ikke. Ses i morgen kl 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå