andycam Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg kommer ikke. Har kjørt rundt i tre kvarter uten å finne parkeringsplass. Har dere funnet atwindsor? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg har blitt funnet ? AtW Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Det var synd, andycam! Ja, det var utrolig mye folk i byen idag. Fint at du kunne bli med, AtW! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Bildetråd for söndagens fototreff på julemarkedet. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Godt nytt år til alle! Jeg kom plutselig på at det er tid for fototreff førstkommende lørdag. Er det stemning for det? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Godt nytt år! Tror jeg kan bli med på en tur på lördag. (Samboern er megaforkjölet, men håpentligvis klarer jeg meg.) Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg kan dessverre ikke igjen. Holder øye med tråden her så skjer det vel plutselig at det passer en lørdag. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 God nytt år! Jeg har tid på lørdag. Helena, er det driftis på Gaula nåfortiden? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Godt nyttår, ja! Jeg har også tid på lørdag. Blir gjerne med til Gaula hvis det er fint mht til is. Ellers er det5 litt stille i tankene enda... Vi har snakket om Lade og den nye bebyggelsen der, men jeg blir nå med på det som "vinner". Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Gaula høres ut som en fin tur Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Gaula høres ut som en fin tur Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg blir gjerne med til Gaula, men da må man kjøre eller går det buss/tog dit? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Vi var i Sverige nesten to uker, så jeg har ikke värt til Gaula siden 5. desember. Hvis noen har bil drar jeg gjerne dit, men det er kanskje best å si at sent i desember og tidlig i januar er det nesten ingen sol ved Gaula siden elva ligger så lavt og det er fjell mellom den og solen. Her er et bilde jeg tok på Leinöra 8/12 2014 og solen er nok enda litt lavere akkurat nå: Men det er meldt lite eller ingen sol imorgen, så det spiller kanskje ingen roll. Og har vi bil går det jo å kombinere med Öysand også. Det er lenger ut og litt lysere. 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Det ser i alle fall ut som om vi bør treffes lørdag og ikke søndag, for da kommer det antageligvis et ekstremvær (som får navn) inn over Trøndelags sørligere deler. Jeg trenger også skyss hvis det er plass og vi drar til Gaula. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hvis vi ska ha et utflukt til Gaula eller Öysand imorgen så er det kanskje best å treffe litt tidlig på dagen for å få mest utbytte av dagslyset. f eks kl 9 eller 9:30? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Å mötes tidlig er greit for meg. Hvor mange har bil, og hvor kunne det passe å mötes? Om mulig skulle jeg gjerne slippe å dra til byen, men kan gjöre det likevel hvis det ikke er noe sted närt Heimdal som funker for dere. Akkurat nå ser värmeldingen lovende for imorgen, hvis man liker intressant vär. Håper! Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg kjører. Har plass til kun en. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg har bil og plass til 3. Foretrekker litt senare. Hva med kl 11:00? Eller 10:30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå