krøllx Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Det er siste ordinært fototreff før jul til helga! Håper at ekstra mange har anledning til å være med Det er varslet om mye snø (og sludd) fra helga. Er det noen som har forslag på sted og arrangementer rundt om i/utenfor byen? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 lørdag eller søndag? Aldri vært med før, men vurderer en tur for å lære av flinkere folk. AtW Lenke til kommentar
andycam Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Velkommen skal du være atwindsor. Vi pleier vanligvis å møtes første lørdag hver måned. Hva med å gå veitene å Trondheim? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Velkommen skal du være ATWindsor. Jeg kan godt være med på veitetur, både lørdag og søndag. Vi pleier vel å være i byen i desember, blant annet for å få med julegater, belysning og julevinduer. Men jeg er åpen for en noe annet også. Som Krøllx skriver, ser ikke værmeldingen så bra ut, men den er usikker, så vi krysser fingrene for "bedre enn fryktet". Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Velkommen ATWindsor! Vanligvis har vi treff første lørdag i måneden, men noen ganger møtes vi på søndag grunnet værforhold eller at flere kan på søndag istedenfor lørdag. Veitene er et godt forslag andycam. I tilfelle det blir veldig mye regn og sludd på lørdag, er det flere som er interessert eller kan treffes på søndag istedenfor? Jeg kan begge dagene. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hei, har dere allerede bestemmt en klokkslett? Jeg ville ha foretrukket når det er mørk, slik at julebelysning er met tydelig. For eksempel kl 17:00 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Jeg er allerede opptatt Søndag ettermiddag. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Jeg kan bare på søndag personlig. AtW Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 jeg oppsummerer: jeg og linepulse kan begge dagene, RambaZamba kan lørdag og ATWindsor kan søndag. Hva med dere andre? RambaZamba: enig med deg at det er finere stemning med julelys og snø når det er mørkere, men vet ikke om det blir fin stemning med når som det har meldt sludd og regn til helga? Vi kan prøve å få til et mellomtreff når det blir bedre julestemning i byen? julemarked starter neste helg 2 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 En mellomtreff til julemarked i nysnø er en kjempefin idee. Ang. imorra: Det er ikke 100% sikker om jeg kan bli med. Når jeg vet klokkslett kan jeg koordinere med familien. Vi har familienbesøk i huset... Så dere må ikke ta hensyn til meg. Jeg hiver med på hvis det passer. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hva med å møtes søndag denne helgen og et mellomøret neste lørdag? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 det kan vi gjøre. skal vi møtes kl 12 på torvet ved scenen? og julemarked neste lørdag Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Jeg blir gjerne med kl. 12. Neste helg kan jeg ikke. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg kommer også imorgen, men har det travelt, så det blir kanskje ikke så lenge. Blir gjerne med til julemarkedet neste helg! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Er det plass til enda en nybegynner? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Selvfölgelig! Det er bare å hive seg med. Velkommen skal du vare, og ATWindsor også (som kanskje kan bli med på julemarkedet istedet?). Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Skal vi møtes på torget 1200? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Selvfölgelig! Det er bare å hive seg med. Velkommen skal du vare, og ATWindsor også (som kanskje kan bli med på julemarkedet istedet?). Det viser seg at jeg misforstått tidspunktet på en annen plan, så kan ikke i morgen Men satser på å bli med neste uke. AtW 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 vi møtes kl 12 på torvet. velkommen lord britishface Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Bildetråd fra gårdagens fototreff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå