Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se kart: P er parkeringe ved Skogly, R er Rønningen.

For å komme til Skogly kjører du fra Heimdal mot Byneset, forbi Hestsjøen. Etter Hestsjøen kommer du til ei 30 sone, i slutten av den finner du skiarenaen med parkering ved Skogly.

post-19109-1225398137_thumb.jpg

Endret av ok67
Lenke til kommentar
Er det noen som VET at Rønningen er åpen på lørdag?

 

Fra internett: Lørdager kl. 11 - 16 Lørdagsgrøten, kanelsnurr, vaffel, sjokolade, varm og kald drikke.

(Det virker som dette gjelder hele året...)

 

Å komme fram til noe sånt etter en tur i ei frossen bymark er motivasjon god nok for meg! :thumbup:

12 bør vel være det seineste, ja. Blir jo så skrekkelig tidlig mørkt og sånn . . .

Lenke til kommentar
Er det overkommelig å navigere seg dit? Holder på å gå lei hele konseptet bil i trondheim etter å nok engang ha kjørt meg bort oppover omkjøringsveien :/

 

Den største utfordringen blir uansett å stå opp tidlig nok :p

 

Om du er usikker kan du navigere deg frem til politistasjonen(sparebank1/fellini/unoX) på heimdal og ringe meg på tlf 94540533 så kan vi dra sammen oppover..

 

Skal legges til at kakaoen med krem er SYKT god der oppe... :)

De har også kortterminal.

Endret av chris300
Lenke til kommentar

En liten oppsummering :-)

Fototreff lørdag 1. nov. Tur til Rønningen fra Ringvål (Skogly), oppmøte på parkeringen kl. 11. Foreløpig deltagerliste, ut fra tilbakemeldingene...

 

okvaal

ok67

chris300

jzono1

DeViSoR

HegeLH

RambaZamba

 

Hvordan var det med Mr. Olsen, arela og RandiA? Noen flere?

Lenke til kommentar
En liten oppsummering :-)

Fototreff lørdag 1. nov. Tur til Rønningen fra Ringvål (Skogly), oppmøte på parkeringen kl. 11. Foreløpig deltagerliste, ut fra tilbakemeldingene...

 

okvaal

ok67

chris300

jzono1

DeViSoR

HegeLH

RambaZamba

 

Hvordan var det med Mr. Olsen, arela og RandiA? Noen flere?

 

Skal se om jeg får frem bil, og skiftet hjul...vet ikke helt hvor dette er, eller hva vi skal ta bilde av - naturfotografering? Stativ-drassing?

RandiA

Lenke til kommentar
Vil vel si at avreise kl 12 er litt i seneste laget. 11 fra Skogly tror jeg passer bedre, blir tidlig mørkt....

 

Da sier vi vel det, da. Og P-plassen ligger helt nede ved Ringvålvegen, sånn som det ser ut til fra kartet? (Har ikke vært der på noen år.)

 

Om du kommer fra heimdal mot ringvål tar du til høyre etter den 4 fartsdumpen. Det ligger en barnehage der og er en stor p-plass. Umulig å unngå... :)

 

Randi: Trenger ikke stativ.. Jeg skal ikke ha det med hvertfall.. :)

 

Ta med gode sko og klær, Sitteunderlag låner vi oppe på rønningen...

Lenke til kommentar
Kunne ellers tenkt meg et sted med fossefall. Er noen kjent i Mostamarka?

Det er flott ved Nevra ja, og Foldsjøen, men det er langt å kjøre på dårlig vei, den turen kunne jeg gjerne tenke meg på våren, for-sommeren.

RandiA

Så ikke denne tråden før nå, men jeg er veldig kjent på nevnte plass. Storfossen er en veldig fin plass å ta bilder, og ligger ikke langt fra hovedveien.

Lenke til kommentar
Så ikke denne tråden før nå, men jeg er veldig kjent på nevnte plass. Storfossen er en veldig fin plass å ta bilder, og ligger ikke langt fra hovedveien.

 

Du er herved utnevnt til guide, men det blir vel neppe før til våren? Drar forresten kjensel på sig'en din. Da er vi to Monty Python-fans her inne. :thumbup:

Lenke til kommentar
Så ikke denne tråden før nå, men jeg er veldig kjent på nevnte plass. Storfossen er en veldig fin plass å ta bilder, og ligger ikke langt fra hovedveien.

 

Du er herved utnevnt til guide, men det blir vel neppe før til våren? Drar forresten kjensel på sig'en din. Da er vi to Monty Python-fans her inne. :thumbup:

 

Takk for tipset! Da har vi et aktuelt turmål for senere bruk. :-)

Lenke til kommentar

Oppsummering :-)

Fototreff lørdag 1. nov. Tur til Rønningen fra Ringvål (Skogly), oppmøte på parkeringen kl. 11. Foreløpig er vi 9 stk!

 

okvaal

ok67

chris300

jzono1

DeViSoR

HegeLH

RambaZamba

RandiA

arela

 

Noen flere...? ;-)

Frost og natur er vel det vi ser mest av på turen... i tillegg til det Rønningen har å by på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...