Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det overkommelig å navigere seg dit? Holder på å gå lei hele konseptet bil i trondheim etter å nok engang ha kjørt meg bort oppover omkjøringsveien :/ Den største utfordringen blir uansett å stå opp tidlig nok Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Se kart: P er parkeringe ved Skogly, R er Rønningen. For å komme til Skogly kjører du fra Heimdal mot Byneset, forbi Hestsjøen. Etter Hestsjøen kommer du til ei 30 sone, i slutten av den finner du skiarenaen med parkering ved Skogly. Endret 30. oktober 2008 av ok67 Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det noen som VET at Rønningen er åpen på lørdag? Fra internett: Lørdager kl. 11 - 16 Lørdagsgrøten, kanelsnurr, vaffel, sjokolade, varm og kald drikke. (Det virker som dette gjelder hele året...) Å komme fram til noe sånt etter en tur i ei frossen bymark er motivasjon god nok for meg! 12 bør vel være det seineste, ja. Blir jo så skrekkelig tidlig mørkt og sånn . . . Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Er det overkommelig å navigere seg dit? Holder på å gå lei hele konseptet bil i trondheim etter å nok engang ha kjørt meg bort oppover omkjøringsveien :/ Den største utfordringen blir uansett å stå opp tidlig nok Om du er usikker kan du navigere deg frem til politistasjonen(sparebank1/fellini/unoX) på heimdal og ringe meg på tlf 94540533 så kan vi dra sammen oppover.. Skal legges til at kakaoen med krem er SYKT god der oppe... De har også kortterminal. Endret 30. oktober 2008 av chris300 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vil vel si at avreise kl 12 er litt i seneste laget. 11 fra Skogly tror jeg passer bedre, blir tidlig mørkt.... Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vil vel si at avreise kl 12 er litt i seneste laget. 11 fra Skogly tror jeg passer bedre, blir tidlig mørkt.... Da sier vi vel det, da. Og P-plassen ligger helt nede ved Ringvålvegen, sånn som det ser ut til fra kartet? (Har ikke vært der på noen år.) Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En liten oppsummering :-) Fototreff lørdag 1. nov. Tur til Rønningen fra Ringvål (Skogly), oppmøte på parkeringen kl. 11. Foreløpig deltagerliste, ut fra tilbakemeldingene... okvaal ok67 chris300 jzono1 DeViSoR HegeLH RambaZamba Hvordan var det med Mr. Olsen, arela og RandiA? Noen flere? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En liten oppsummering :-)Fototreff lørdag 1. nov. Tur til Rønningen fra Ringvål (Skogly), oppmøte på parkeringen kl. 11. Foreløpig deltagerliste, ut fra tilbakemeldingene... okvaal ok67 chris300 jzono1 DeViSoR HegeLH RambaZamba Hvordan var det med Mr. Olsen, arela og RandiA? Noen flere? Skal se om jeg får frem bil, og skiftet hjul...vet ikke helt hvor dette er, eller hva vi skal ta bilde av - naturfotografering? Stativ-drassing? RandiA Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg melder avbud... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vil vel si at avreise kl 12 er litt i seneste laget. 11 fra Skogly tror jeg passer bedre, blir tidlig mørkt.... Da sier vi vel det, da. Og P-plassen ligger helt nede ved Ringvålvegen, sånn som det ser ut til fra kartet? (Har ikke vært der på noen år.) Om du kommer fra heimdal mot ringvål tar du til høyre etter den 4 fartsdumpen. Det ligger en barnehage der og er en stor p-plass. Umulig å unngå... Randi: Trenger ikke stativ.. Jeg skal ikke ha det med hvertfall.. Ta med gode sko og klær, Sitteunderlag låner vi oppe på rønningen... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kunne ellers tenkt meg et sted med fossefall. Er noen kjent i Mostamarka? Det er flott ved Nevra ja, og Foldsjøen, men det er langt å kjøre på dårlig vei, den turen kunne jeg gjerne tenke meg på våren, for-sommeren. RandiA Så ikke denne tråden før nå, men jeg er veldig kjent på nevnte plass. Storfossen er en veldig fin plass å ta bilder, og ligger ikke langt fra hovedveien. Lenke til kommentar
arela Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg kommer på Ringvål kl 11 - kjører fra Heimdal city om noen trenger skyss. RandiA - tror du kommer langt med en zoom - jeg hadde 24-85 i forrige uke. Har ikke bestemt meg for hva jeg med imorgen, bortsett fra penger til grauten. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Regner med at jeg lemper kamerasekken på ryggen, da har jeg alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 d80 + 30/1.4 og n80 + 50/1.8 her. la igjen zoomen min hjemme, og savner den ikke Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så ikke denne tråden før nå, men jeg er veldig kjent på nevnte plass. Storfossen er en veldig fin plass å ta bilder, og ligger ikke langt fra hovedveien. Du er herved utnevnt til guide, men det blir vel neppe før til våren? Drar forresten kjensel på sig'en din. Da er vi to Monty Python-fans her inne. Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så ikke denne tråden før nå, men jeg er veldig kjent på nevnte plass. Storfossen er en veldig fin plass å ta bilder, og ligger ikke langt fra hovedveien. Du er herved utnevnt til guide, men det blir vel neppe før til våren? Drar forresten kjensel på sig'en din. Da er vi to Monty Python-fans her inne. Takk for tipset! Da har vi et aktuelt turmål for senere bruk. :-) Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Oppsummering :-) Fototreff lørdag 1. nov. Tur til Rønningen fra Ringvål (Skogly), oppmøte på parkeringen kl. 11. Foreløpig er vi 9 stk! okvaal ok67 chris300 jzono1 DeViSoR HegeLH RambaZamba RandiA arela Noen flere...? ;-) Frost og natur er vel det vi ser mest av på turen... i tillegg til det Rønningen har å by på. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ser på adressa at det er meld noen få plussgrader og sol til imorgen... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Storfossen kan se slik ut. (Bildet knipset med min u800 for noen få år siden.) Gjør seg nok best om sommeren, men kan kanskje være interessant om vinteren også, når alt er frossent til is. Endret 31. oktober 2008 av ok67 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Været for morgendagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå