HelenaN Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Bra forslag! Er som sagt usikker på om jeg kan bli med. Hvis det går möter jeg dere ved Ilen kirke, men ikke vent på meg om jeg ikke er der kl 14. I annet fall kanskje jeg dykker opp til walk'en kl 18. Endret 6. oktober 2017 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Ila kirke kl. 14 er fint! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Bra! Ilen kirke kl 14. Helena, du kan plinge på en av oss dersom du har anledning til å komme etterhvert. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Fint. Ja, vi kan si at jeg sender en SMS om jeg kommer men ikke rekker kl 14. Hörer dere ikke noe fra meg så bare gå om jeg ikke er der. Håper det går for jeg har lust å komme meg ut litt (og å få se andycams nye kamera ). Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Det ble både vanlig fototreff og for noen også Scott Kelby fototreff på kvelden. Takk for hyggelig en dag! Her er bildetråd fra vårt treff. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Det ble både vanlig fototreff og for noen også Scott Kelby fototreff på kvelden. Takk for hyggelig en dag! Her er bildetråd fra vårt treff. Takk for treff ja - det gikk jo ganske greit i mørket, men jeg må innrømme at mitt mørke-syn er ikke helt godt. Hadde ikke stativ med heller, så det ble ikke det beste resultat - skal se om jeg finner noen å legge i tråden. Nei, forresten - jeg var jo ikke med på det ordinære fototreffet - så jeg kan ikke legge noen bilder i den tråden. Jeg tok bare et par bilder fra broen, på slutten av det treffet. Og jeg la dem i et Flickr-album Endret 8. oktober 2017 av RandiA Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Det ble både vanlig fototreff og for noen også Scott Kelby fototreff på kvelden. Takk for hyggelig en dag! Her er bildetråd fra vårt treff. Takk for treff ja - det gikk jo ganske greit i mørket, men jeg må innrømme at mitt mørke-syn er ikke helt godt. Hadde ikke stativ med heller, så det ble ikke det beste resultat - skal se om jeg finner noen å legge i tråden. Nei, forresten - jeg var jo ikke med på det ordinære fototreffet - så jeg kan ikke legge noen bilder i den tråden. Jeg tok bare et par bilder fra broen, på slutten av det treffet. Og jeg la dem i et Flickr-album Det går helt sikkert fint å poste bilder fra scott kelby her (mener jeg) Det er bare til inspirasjon. Hadde ikke vi hatt minitreffet før scott kelby så ville vi har laget et bildetråd for månendstreff = scott kelby fotovandringen. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hei, Jeg tenkte, hvis været tillater, å ta en tur til ilabekken nå på lørdag. kanskje det begynner å bli fine høstfarger nå. Rundt 13 tiden? Er det noen som har lyst å slå følge? Alltid kjekt og motiverende med selskap Lenke til kommentar
JanaR Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg tror jeg har lyst :-) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 så bra JanaR! er det flere som har lyst å være med? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Muligens kan jeg bli med på lørdag. Vannet er tapt i theissendam, så det kan være eet motiv å. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Det kan hende jeg kan være med, men er ikke sikker. Hvis Theisendammen er tappet ned, er det neppe særlig mye vann i bekken/fossene? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 jeg har ikke fått med meg at teisendammen var tappet.litt bommert dersom det ikke er vann i bekken Lenke til kommentar
andycam Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Jeg har muligens tid i morgen. Skal vi bare møtes på ila og like rundt i området dersom det ikke er vann i bekken? Skal vi prøve å møtes litt tidlig for å utnytte dagslyset osv? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 det kan vi. møtes der med norsk fotografskole? hvor tidlig da? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Nei, det var masse vann i Ilabekken igår. Jeg tror det er best med sol på morgen i dette område. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Veldig usikker på om jeg kan bli med, men håpentligvis vet jeg senere ikveld. RambaZamba, er det höstfarger lengs bekken nå? Og löv på bakken etc.? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Ja, jeg tror det er perfekt. I vår hage er det det i alle fall. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Skal vi treffes litt tidligere enn vanlig, siden sola står inn dalen om morgenen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå