Neotetra Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Fint at du blir med Neotetra! Sitter gjerne på hvis det er greit. Bor på Heimdal men kan möte opp i byen eller hvor det passer for deg. (Mulig Ratleto blir med. Da sitter jeg på med ham. Hvis det blir slik sender jeg SMS til andycam (tror ikke jeg har ditt nummer) imorgen tidlig.) Bra henter deg i sentrum et sted, hvis du trenger plass. Da er det plass 1 til ved behov. Beste er om jeg kan hente folk i sentrumsområde, så kan jeg sove litt lengre. Enklere å kjøre folk helt hjem igjen Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Når og hvor i morgen møtes vi?Kan ikke garantere at jeg blir med, men skal i alle fall prøve. Jeg henter Andycam kl 11, ca 1115 henter jeg folk som skal sitte på i sentrum ved torget. Så kjører vi etter det til Tautra som tar ca 1,5t. Lenke til kommentar
JanaR Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Kan jeg få sitte på også, Neotetra? :-) Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jepp vi fyller bilen Lenke til kommentar
JanaR Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Takk :-) 11.15 ved Torget Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 11:15 ved torget passer fint for meg også. Takk! Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Tror det er best å stoppe bilen rett ved/bak rema 1000 på den siden av torget. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hvis du tror det er mer praktisk kan vi mötes på Leuthenhaven parkeringen (bak teateren)? Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Ja det er vel bedre i tilfelle torget er fult av andre ting:) Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Jeg har plass til 3 dersom vi blir mange. Endret 1. september 2017 av andycam Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Jeg har plass til 3 dersom vi blir mange. Bra hvis andycam kjører også, så kan noen ta hans plass, dvs har 1 ekstra ledig. Vi kjører samlet med bilene. 2 biler plass til 8 stk inkludert sjåførene. Endret 1. september 2017 av Neotetra Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 VIKTIG INFO! Det meldes om fullt trafikkaos i morgen, i sentrum! http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/09/01/Slik-påvirker-Trondheim-maraton-biltrafikken-15240447.ece Anbefaler heller at dere/vi møtes på Shell-stasjonen i Elgesetergata, like ved Bunnprisen. Da blir det antakelig lettere å komme seg ut på E6en igjen. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 VIKTIG INFO! Det meldes om fullt trafikkaos i morgen, i sentrum! http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/09/01/Slik-påvirker-Trondheim-maraton-biltrafikken-15240447.ece Anbefaler heller at dere/vi møtes på Shell-stasjonen i Elgesetergata, like ved Bunnprisen. Da blir det antakelig lettere å komme seg ut på E6en igjen. Oi bra du såg den vi kommer med 2 biler til Shell-stasjonen i Elgesetergat . Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Bildetråd for turen til Tautra. Lenke til kommentar
kolbein Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hei! Trondheim kulturnatt mangler fotograf i dag. Er det noen av dere som kunne tenkt dere å ta bilder for arrangementet i dag? I så fall setter jeg dere i kontakt med arrangøren. Det kan være en fin anledning til å få bildene sine ut i offentlighet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Er litt tidlig ute kanskje. Men det blir fest i år også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Vil bare minne om at det ikke er lenge til 1. Oktober nå. Da er det fest! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Takk for tipset Tom! Tenkte först melde meg på, men er usikker på om det passer med ett fastobjektiv akkurat nå. Skal tenke en par dager. -- Sjekket nettopp Scott Kelby-walk'en (http://worldwidephotowalk.com/walk/fotovandring-trondheim/) og da så jeg at det er samme helg som vi pleier å ha fototreff. Hva synes dere? Hvor mange av dere har meldt dere på walk'en? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 jeg har meldt meg på i år blir fotovandringen på kveldstid, kl 18-20. tenkte det kunne være artig med kveldfotografering. et bonus hvis det blir et brukbart bilde til innlevering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå