HelenaN Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Blir gjerne med på en tur til Ranheim. Dessverre sier YR at det blir regn imorgen. Hva med ikveld istedet? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Har snakket med kröllx och Jana og vi har bestemt oss for å ta det ikveld istedet siden det ser ut å bli mye regn imorgen. Håper fler kan bli med! Vi mötes på stranden ved kirken. Jana og jeg kommer ca 18 for å få med oss lavvannet, men kom når det passer for dere. Vi finner hverandre. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Her ligger bilderne fra siste fototreff ved Ranheimsfjærra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1783535 Endret 19. august 2017 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Skal vi pröve å få til en tur utenfor byen på treffet 2. september? Fint nå når kornet er modent så gjerne et sted med fine bondelandskap. Hva med en tur rundt Byneset eller Ytteröya f.eks.? Men foreslå gjerne noe annet! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Her ligger bilderne fra siste fototreff ved Ranheimsfjærra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1782191 linken peker mot fototreffet fra 5. august ladestien Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 fint at du tenker litt fremover helena. et utflukt ved semester start høres flott ut. skulle gjerne vært med, men dessverre er jeg ikke i trondheim da. skal hjem til sandnes en tur. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Skal vi pröve å få til en tur utenfor byen på treffet 2. september? Fint nå når kornet er modent så gjerne et sted med fine bondelandskap. Hva med en tur rundt Byneset eller Ytteröya f.eks.? Men foreslå gjerne noe annet! Høysannsynlig er jeg opptatt på lørdag 2.September. Sønndag er bedre. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Det var synd kröllx! RambaZamba, söndag går også bra for meg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 RambaZamba, er det fortsatt söndag som gjelder for deg? Fler som kan bli med i helga? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg vet ikke enda om jeg kan bli med. Vi vurderer å ta en tur med barna til Steinvikholmen på Sønndag. Jeg skal si fra på fredag om jeg kan bli med på Akam turen. https://www.fortidsminneforeningen.no/avdelinger/nyheter-den-tronderske/familiedag-pa-steinvikholm-anno-1537-der-det-verkeleg-hende Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg vet ikke enda om jeg kan bli med. Vi vurderer å ta en tur med barna til Steinvikholmen på Sønndag, men barna er forkjølet. Jeg skal si fra på fredag om jeg kan bli med på Akam turen. https://www.fortidsminneforeningen.no/avdelinger/nyheter-den-tronderske/familiedag-pa-steinvikholm-anno-1537-der-det-verkeleg-hende Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg regner at jeg får til å bli med, enten det blir på lørdag eller søndag. Hva er egentlig planen? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Flott om du kan, Ratleto! Jeg kan ikke lørdag, og bare kanskje på søndag. Det var snakk om en tur ut av byen til sted med bølgende kornåkre og sånt fint. Ingen konkret steder bestemt. Byneset og Ytterøya foreslått. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Fint om du kan bli med Ratleto. Var på en biltur ute på Byneset ikveld, og nå tror jeg at jeg vil endre mine forslag. Det er fint der ute, men vanskelig siden veierne er så små, det er få steder der man kan stoppe og dessuten masse trafikk. Egentlig tror jeg det er mye hyggeligere hvis vi velger et fint sted å dra til og så holder vi oss der. Noe slikt vi gjorde på Öysand. Da var det bare jeg, Linepusle og RambaZamba så jeg hadde först tenkt å foreslå at vi drar dit igjen, men jeg ser at vannet er som höyest midt på dagen denne helga. Synd, men kanskje kan vi dra dit likevel. Eller om noen har andre forslag? (Hvis vi gjör noe slikt er det også lettere for de som bare kan väre med en del av dagen.) Endret 30. august 2017 av HelenaN Lenke til kommentar
andycam Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Bondelanskap? Hva med Tautra? Melhus? Jeg kan til helgen. Hvilken dag er mest aktuell? Lenke til kommentar
JanaR Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hei! Jeg kan på lørdag. Støtter Tautra-Melhus ide :-) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg kan begge dager, men lördag passer litt bedre. Bra forslag andycam. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Har bil og plass til 4 stk i morgen lørdag Kjører først å plukker opp andycam jeg kan ta 2 til for de som vil sitte på. Så Tautra er midt forslag når jeg faktisk har bilen og kan kjør? Jeg kan hente folk hvis jeg vet hvor og ca når. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Fint at du blir med Neotetra! Sitter gjerne på hvis det er greit. Bor på Heimdal men kan möte opp i byen eller hvor det passer for deg. (Mulig Ratleto blir med. Da sitter jeg på med ham. Hvis det blir slik sender jeg SMS til andycam (tror ikke jeg har ditt nummer) imorgen tidlig.) Endret 1. september 2017 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Når og hvor i morgen møtes vi? Kan ikke garantere at jeg blir med, men skal i alle fall prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå