HelenaN Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Egentlig vil jeg ikke si noe, siden jeg fortsatt er usikker på om jeg kan bli med. Begynner å väre frisk nå, men har null energi. Flertalet får bestemme og begge alternativen er OK for meg, men må jeg velge vil jeg nok egentlig heller gå i naturen enn i byen. Endret 4. august 2017 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 spennende forslag rambazamba! vi kan godt gå for det hvis flere har lyst. hvodan kommer man seg dit? er det noen som skal kjøre fra byen som jeg kan sitte på? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Jeg blir gjerne med i morgen og gjerne til skogs. Værmeldingen ser OK ut også. Grønlia og Skjelbreia er vel tilgjengelig med kollektivtilbud, enten fra Lian eller en buss? Hommelvik er vel greiest med bil? Og jeg må få sitte på med noen jeg også... Endret 5. august 2017 av Linepusle Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Ladestien er fint også Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg har bil og kan hente fra sentrum / Byåsen Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Hvilken del av Ladestien vil dere gå? Jeg sykler, så jeg kan møte hvor som helst. Hva med å møtes ved Lade kirke og så gå fra Korsvika til Ladekaia for kaffe? Når? For meg passer det hele dagen i dag, så jeg foreslår rundt kl. 12 ved Lade kirke. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Ja, kl12:00 er fint for meg Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Fint forslag og höres ikke altfor slitsomt ut (dessuten trenger jeg ikke å bytte buss om vi mötes ved Lade kirke), så jeg blir med. Er det greit med ca 12:20 istedet? (Jeg må velge mellom det og 11:20.) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 ladestien høres bra ut. kl 12:20 passer også bedre for meg mhp busstider. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 12.20 er flott! Fint at du tar turen, Helena, og så går vi så langt du orker! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Kommer. Det blir en lang gåtur først. Kjenner ikke helt snarveien, så jeg tar nok en omvei. Ved inngangen til Lade kirke? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg må melde avbud i dag. Dere får ha en fin tur Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Bildetråd for gårdagens fototreff lengs Ladestien og ved Ladekaia. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Da har jeg allerede meldt meg på Scott Kelby jeg - håper å treffe flere kjente der. (Måtte registrere brukernavn og passord igjen, alltid litt plunder med det der- det er 10. året nå) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hallo, hallo! Jeg tar en tur til Ranheim, Tangenfjæra i kveld hvis det ikke blir værre vær. Det regner lett nå, men ser egentlig ikke ut til å bli så ille. Det er fin temperatur og helt stille på sjøen, så jeg drar nok - hvis været ikke blir værre. For meg er det kort vei, så jeg blir gjerne med en annen kveld hvis det er stemning for det. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Hallo, hallo! Jeg tar en tur til Ranheim, Tangenfjæra i kveld hvis det ikke blir værre vær. Det regner lett nå, men ser egentlig ikke ut til å bli så ille. Det er fin temperatur og helt stille på sjøen, så jeg drar nok - hvis været ikke blir værre. For meg er det kort vei, så jeg blir gjerne med en annen kveld hvis det er stemning for det. det var litt kort varsel. tok du turen? jeg kunne tenkt meg en tur til ranheim for kveldsfotografering. værmessig ser det bra ut på lørdag, solen går ned rundt 21:00 og lavvann rundt 16:30. er det noen som har lyst å være med? Lenke til kommentar
JanaR Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Jeg har lyst :-) bare jeg må vite nøyaktig hvor vi møtes (for å finne det på kart ;-) ) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 så bra at du kan janaR! håper at flere kan være med og melder seg på forumet. jeg kommer til å ta buss dit og hopper av på holdeplass nedre humlehaugen øst (buss 6). derfra går jeg ned til ranheim kirka og rett nedenfor kirken ligger tangenfjæra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå