Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Egentlig vil jeg ikke si noe, siden jeg fortsatt er usikker på om jeg kan bli med. Begynner å väre frisk nå, men har null energi.

Flertalet får bestemme og begge alternativen er OK for meg, men må jeg velge vil jeg nok egentlig heller gå i naturen enn i byen.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir gjerne med i morgen og gjerne til skogs. Værmeldingen ser OK ut også. Grønlia og Skjelbreia er vel tilgjengelig med kollektivtilbud, enten fra Lian eller en buss? Hommelvik er vel greiest med bil? Og jeg må få sitte på med noen jeg også...

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Hallo, hallo! Jeg tar en tur til Ranheim, Tangenfjæra i kveld hvis det ikke blir værre vær. Det regner lett nå, men ser egentlig ikke ut til å bli så ille. Det er fin temperatur og helt stille på sjøen, så jeg drar nok - hvis været ikke blir værre.

For meg er det kort vei, så jeg blir gjerne med en annen kveld hvis det er stemning for det.  :wee:

Lenke til kommentar

Hallo, hallo! Jeg tar en tur til Ranheim, Tangenfjæra i kveld hvis det ikke blir værre vær. Det regner lett nå, men ser egentlig ikke ut til å bli så ille. Det er fin temperatur og helt stille på sjøen, så jeg drar nok - hvis været ikke blir værre.

For meg er det kort vei, så jeg blir gjerne med en annen kveld hvis det er stemning for det.  :wee:

det var litt kort varsel. tok du turen?

jeg kunne tenkt meg en tur til ranheim for kveldsfotografering. værmessig ser det bra ut på lørdag, solen går ned rundt 21:00 og lavvann rundt 16:30.

er det noen som har lyst å være med?

Lenke til kommentar

så bra at du kan janaR! håper at flere kan være med og melder seg på forumet.

jeg kommer til å ta buss dit og hopper av på holdeplass nedre humlehaugen øst (buss 6). derfra går jeg ned til ranheim kirka og rett nedenfor kirken ligger tangenfjæra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...