HelenaN Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Bra forslag fra dere begge. Blir med på lördag. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Blir med lørdag..omsider igjen Lenke til kommentar
andycam Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Ja, tenker på fototreffet. Vi kan kanskje starte fra solsiden? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 det er forøvrig "gatefest" i Credoveita i anledning at Credo skal flytte til Lilleby Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 vi kan starte på solsiden og diskutere løypa for treffet? kl 12 utenfor cafe bare blåbær? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Bra plan - jeg kommer nok. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Sommer i Trondheim under fototreffet! Takk for hyggelig treff - og her er bildetråd. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Vi gjør et forsøk på å dra i gang den tradisjonsrike Augustfesten også dette året. Det er opp til forumbrukerne der ute å vise om slike "fester" skal forsette å være en tradisjon eller om de som så mye annet på forumet bare vil dø ut. Endret 31. juli 2017 av polljen 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Vi gjør et forsøk på å dra i gang den tradisjonsrike Augustfesten også dette året. Det er opp til forumbrukerne der ute å vise om slike "fester" skal forsette å være en tradisjon eller om de som så mye annet på forumet bare vil dø ut. Så bra polljen - tror sannelig jeg skal pingle meg med - håper det blir noen flere med enn det var i April-festen. PS: Augustfest-linken din peker kanskje galt? Endret 30. juli 2017 av RandiA Lenke til kommentar
polljen Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Vi gjør et forsøk på å dra i gang den tradisjonsrike Augustfesten også dette året. Det er opp til forumbrukerne der ute å vise om slike "fester" skal forsette å være en tradisjon eller om de som så mye annet på forumet bare vil dø ut. Så bra polljen - tror sannelig jeg skal pingle meg med - håper det blir noen flere med enn det var i April-festen. PS: Augustfest-linken din peker kanskje galt? Takk for tipset om feil på link, dette bør nå være rettet opp. Dessverre så forventer jeg en laber deltakelse, dels fordi den har vært nedadgående over tid og så kom "invitasjonen" til den vel seint. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Er det stemning for fototreff på lørdag? Foreslår en tur i midtbyen, får med seg folkelivet, historisk marked på olavsfestdagene, matfestivalen på torvet osv? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Vi gjør et forsøk på å dra i gang den tradisjonsrike Augustfesten også dette året. Det er opp til forumbrukerne der ute å vise om slike "fester" skal forsette å være en tradisjon eller om de som så mye annet på forumet bare vil dø ut. Jeg har så langt ikke vært med på augustfest, så kanskje... Må tenke litt på type utfordring/tema og om jeg har mulighet til å gjennomføre festen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Er forkjölet, men hvis jeg er frisk på lördag blir jeg gjerne med. Mye som skjer i byen nå, ja. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Hei, jeg har lust å fotografere på lørdag, for eksempel en tur i naturen Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 rambazamba, hvor foreslår du å dra? er det flere som skal være med enn de som har meldt seg på forumet så langt? er det andre forslag enn rundt byen og forslaget til rambazamba? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Skal vi prioritere folkelivet mens det varer, eller skal vi stikke til ladestien eller noe? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg har veldig lyst å få med meg folkelivet i byen, som sagt siste dag på olavfestdagene og matfestivalen. Men dersom flertallet vil være ute i naturen så går vi for det helena og andycam, hva vil dere helst? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg har allerede tatt foto ved Olavsfestdagene. Så allt annet er mer interessant. Forslag: til Grønlia og rund Skelbreia sjøen eller fossen i Hummelvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå