Linepusle Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) Takk for fint treff til Stjørdal, Steinvikholmen og omegn. Takk til Jana som kjørte. Det var også flott å se fotoutstilling med flere flotte bilder av Trig8 i kulturhuset Kimen. Her er bildetråd fra treffet. Endret 6. mai 2017 av Linepusle Lenke til kommentar
kolbein Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Hei hopp! Jeg blir nødt til å stå over i morra, for mamma og pappa drar litt seinere enn jeg trodde! Håper virkelig at jeg får til å være med igjen snart! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Synd du ikke kan bli med kolbein! Dere trenger ikke å hente meg ved Klett, jeg kommer også til byen kl 12. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Bildetråd for fototreffet på Leinstrand. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Ser at et par fra gruppa meldt seg på Trøndersk Fotosprint som RambaZamba tipset om. Noen fler som planerer å deltake? Jeg er fristet, men pleier aldri å få til noe brukbart på slike utfordringer. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg har tenkt å bli med forbehold at det ikke regner. Fint anledning å bruke mitt Olympus utstyr... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Det er stemning for fototreff på lørdag? Det er meldt oppholdsvær. Er det noen forslag på hvor vi kan dra? Noen forslag er lilleby, leirfossen? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg kan på lørdag. Lilleby kanskje, men er det noen som vet hvordan det står til i Leirfossene etter snøsmelting og regn? Kanskje de er fine nå? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Fototreff til helgen igjen. Hva med å ta turen på Sverresborg? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Siden vi drar til Sverige på söndag er jeg litt usikker på om jeg kan bli med, med tror det skal gå bra. Liker alle forslagen, men hvis det blir regn så tror jeg at jeg foretrekker Sverresborg eller Lade foran Leirfoss. Endret 1. juni 2017 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Sverresborg er et godt forslag andycam Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Gjerne Sverresborg. Hvis vi drar dit anbefaler jeg alle som er TOBB-medlem å ta med medlemskort/app for rabatt! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 skal vi møtes kl 12 ved inngangen? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Sverresborg kl 12 imorgen passer fint for meg. Håper det blir bedre vär enn hva YR tror... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Bildetråd for fototreffet på Sverresborg idag. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Hva med å ta turen opp Elgeseter gate? Noen som har forslag? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 andycam, tenker du til fototreff på lørdag? elgeseter gate er et bra forslag. jeg kunne tenke meg en tur innom nidarosdomen og bakklandet også. det skal være en fotoutstilling på solsiden fra 12-17 også. Lars Botten - Malung: https://trdevents.no/event/fotoutstilling-lars-botten-malung/2017-07-01/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå