HelenaN Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Hmm, nå ble det vanskelig når noen bare kan lördag og noen söndag... Egentlig borde vi kanskje holde oss til lördag siden det er den "originale" dagen og at Jana har bil? Hva synes dere? Litt synd dog at YR melder bedre vär på söndag, men de har jo ofte feil når vi har fototreffer! Mange gode forslag også. Endret 5. mai 2017 av HelenaN Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Jeg har en slags bil og kan begge dager. Men det virker som om søndag er gunstigst for de fleste akkurat denne helgen(?) Endret 5. mai 2017 av andycam Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Det er vel ca 50-50 for lørdag og søndag. Jeg er enig med Helena at vi kan holde på lørdagen som treffdag, men jeg kan begge dagene selv. Jeg har ingen spesielle preferanser mht til sted. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hmm, dette ble vanskeligere enn vanlig! Av de som skrevet i tråden, så kan, om jeg lest rett... -andycam, Linepusle og jeg begge dagene. -kröllx og Jana kun lördag. -RambaZamba og kolbein kun söndag. Evt. kunne vi ha treff begge dagene så får de som kan og har lyst bli med på begge eller bare den ene? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Snakket nettopp med Jana. Hvis fototreffet blir söndag drar vi kanskje på en liten tur med hennes bil imorgen (siden hun ikke kan på söndag). Hvis noen vil bli med er dere velkomne! Skrev her ikveld eller send en SMS til meg. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg blir gjerne med dere i morgen! Hvor vil dere dra? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Fint! Det er plass i bilen for 2-3 andre også, tror jeg. Har du forslag hvor vi skal dra? Jana og jeg vil bare komme oss ut, og det spiller ingen roll hvor. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Spiller ingen rolle for meg heller. Jeg er helt ubestemt i dag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 He he! Ja, det er ikke lett. Hva med Leinstrand til tross for gråvär og at det ikke er så grönnt ennå? Jeg pleier alltid å finne noen motiver der. Der er vårblomster, ödehuset, luftrötter med mosse på, elva etc. Evt. kan vi kombinere det med Öysand? Eller hva med en tur rundt Byneset? Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Ta dere en tur til utstillingsåpningen på Stjørdal kl 12 i morgen, da Så kan dere ta en tur i industriområdet på Sutterøy, Steinvikholmen eller Håmmårsbukta etterpå. Jeg er på utstillingen kl 12-16. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Höres ikke så dumt ut! Hva synes dere Linepusle og Jana? Fikk nettopp SMS fra kröllx. Hun har ikke nett der hun er ikveld, men blir gjerne med imorgen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg er helt stuptrøtt og legger meg. Dere med bil bestemmer. Jeg er opptatt i morgen til ca 11. Velger dere Leinstrand må jeg komme meg til Heimdal da? Hvis dere velger Stjørdal, er det fin tom bilen kan plukke meg opp for eksempel på Skovgård? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Jana har lyst på Stjørdal og det passer fint for meg også. Siden det er samme for deg og kröllx kan vi jo bestemme at vi satser på det. Skovgård (gjetter at du mener bussholdplassen Skovgård?) virker som et greit sted å hente deg. kröllx kommer også dit. Vi henter dere ca 12:20-12:30. Det er som sagt plass for 1-2 til. Bare å skrive her senest tidlig imorgen, eller sende SMS til meg. Hvis du andcam vil bli med men önsker å kjöre selv kan vi kanskje möte deg på utstillingen? Nå går jeg også og legger meg. Endret 6. mai 2017 av HelenaN Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Skal vi møtes på torget i 12-tiden(?) Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Ja, jeg kommer med bil til torget kl 12:00. Men jeg skal dra hjem etter 2-3 timmer pga barna. Hvem blir med? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg har tid noen timer imorgen og blir gjerne med. Er det noen som kan hente meg på bensinstasjonen Circle K ved E6 Klett? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Ja, vi kan plukke deg opp hvis det er plass på bilen. Hvem blir med fra Torget? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Fint, takker! Tror Linepusle blir med, men hun har kanskje ikke lest dette ennå. Håper vi får fint lys. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Er det snakk om Leinstrand, kan jeg godt møte på Torget kl. 12 jeg også, hvis vi skal dra sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå