HelenaN Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 OK, da tar jeg varme klär selv om jeg ser ut som Michelin-mannen... Matpakke også, men bare et par brödskiver for jeg har ikke plass for mer i vesken. Droppar stativet dog, tror jeg, siden det ikke blir mörkt för vi drar hjem. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 det var en god ide linepusle, ha batterier inntil kroppen for å holde de varme. det er lite trafikk så tidlig på en lørdag, så det går sikkert bra. ellers får vi bare spør pent om bussjåføren kan gi deg noen ekstra minutter klart vi må ha et cafe besøk! det var bare i tilfelle jeg blir helt absorbert i fotomodus og blodsukkeret faller. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Bildetråd for dagstur til Rørosmartnan. 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 På lördag er det jo dags for det "vanlige" treffet. Noen som har tid og lyst? Har nettopp meldt meg på et fotowebbkurs og får nok förste oppgave på fredag, så det hadde passet veldig bra med en liten tur på lördag. Väret ser lovande ut. Håpentligvis blir det snö og ikke regn imorgen så blir det nok fint. Har dårlig med idéer. Noen som gått lengs elva fra Leirfoss på vinteren? Andre forslag? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 jeg blir med på lørdag. Har aldri vært langs elva og Leirfoss rundt denne tiden så jeg vet ikke, men det er en mulighet. Hva med erkebispegården anno kl 11-15? Det koster kr 100 for inngang Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 På lördag er det jo dags for det "vanlige" treffet. Noen som har tid og lyst? Har nettopp meldt meg på et fotowebbkurs og får nok förste oppgave på fredag, så det hadde passet veldig bra med en liten tur på lördag. Väret ser lovande ut. Håpentligvis blir det snö og ikke regn imorgen så blir det nok fint. Har dårlig med idéer. Noen som gått lengs elva fra Leirfoss på vinteren? Andre forslag? høres interessant ut med fotowebkurs. hvilket er det og hva går det ut på? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Turstien langs elva Fra Leirfoss og ned mot byen er helt OK å gå på for tiden, rent føremessig. Lenke til kommentar
kolbein Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg drar til Svolvær i dag, så jeg får ikke vært med dessverre :/ Lenke til kommentar
JanaR Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hei! Jeg vil gjerne være med i gruppa :-) Blir med hvor som helst på lørdagen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Velkommen! Spiller ingen roll for meg hvor vi drar, men hvis det blir sol vil jeg gjerne väre ute litt. Lys, skygger etc... Hvis vi skal til Erkebispegården, evt kunne vi mötes allarede kl 11 så har vi tid til en tur ute etterpå? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hei, muligens kan jeg være med. Forslag: vi starter nedre Leierfossen og går oppover til øvre leierfossen og muligens en stykke til videre oppover elva. Andre idee er å dra til Gaula delta, hvis det er isflaker på elva nå fortiden. Noen som vet? Vi hadde en treff før ved Øysand og det var kjempe fint. Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 vi kan gjerne gå for leirfossen siden vi ikke har vært der på denne tiden av årstiden. rambazamba, øysand og gaula delta, kan man ta buss dit? hvis ikke eller at det ikke ofte gå buss så kan det være litt upraktisk for de som ikke kjøre. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg er med! Tur fra nedre Leirfoss høres egentlig fint ut, hvis det er bra føre slik Killswitch skriver. (Jeg tar med brodder for sikkerhets skyld.) Velkommen i gruppa, JanaR! Skal vi ha et tema denne gangen også? Siden det ble litt misforståelser sist, kan vi ta samme tema som sist - liten dybdeskarphet? På frivillig basis. Bare et forslag. (Jeg tar nok buss dit hvis vi blir enige om Leirfoss. Buss nr 3 klokken 08 og 38 fra fra Munkegata M2. Er på Nedre Leirfoss 27 og 57. ) Øysand tar jeg gjerne litt senere, når det har blitt litt grønnere og flere trekkfugler. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Bra forslag RambaZamba. Leirfoss höres bra ut, hvis det fortsatt er en del snö lengs elva.Öysandturen ifjor var kjempeflott. Det var noen uker siden jeg var ned til Gaula/Leinstrand, men da var det litt kjedelig. Tror jeg er enig med Linepusle om å vente til våren. Blir det brukbart lys og jeg har tid går jeg kanskje en tur idag og sjekker. Tema liten dybdeskarphet passer perfekt siden jeg fortsatt "över" med Lensbaby'en. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg regner med jeg blir med en tur i morgen Møtes vi ved Nedre Leirfoss da? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Heter bussholdeplassen nedre leirfoss? møtetid kl 12? Linepusle, flott å ha tema og liten dybdeskarphet er et godt forslag Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Heter bussholdeplassen nedre leirfoss? møtetid kl 12? Linepusle, flott å ha tema og liten dybdeskarphet er et godt forslag Jeg vet ikke hva holdeplassen heter, men ifølge ruta går bussen til Nedre Leirfoss, så jeg regner med å komme fram... Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 For min del passer det bedre tidligere, for eksempel kl 11:00. Jeg skal kjøre barn Til barneburdsdag kl 14.30. Slik begjynner stien oppover. Det er også sålangt jeg har gått før. Kafebesøk etterpå på tiller, hvis ikke dette er for langt å gå? Lenke til kommentar
jørgenr Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg tenker å bli med i morra?? Noen som tenker å bruke stativ eller blir det gjevn gange? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå