Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å utsette hytteturen, så jeg kan begge dagene.

Nå ser det ut å väre håp om brukbart vär, men jeg har dårlig med idéer. Vore lettere om man kunne vite sikkert at det fortsatt er snö. Hvis vi ikke finner på noe annet kunne jeg tenke meg å gå litt i Nyhavna. Man finner alltid noe og det var relativt lenge siden jeg var der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidligere i høst var det gjort forsøk å få til et utflukt med fotogrupp, men pga dårlig oppslutning ble det ingen tur.

Nytt år og nye muligheter så jeg prøver igjen...

Det er flere av oss i gruppa som har luftet ideen om å dra på Rørosmartnan som skal arrangeres 21-25. feb i år. Det var forslag om å reise tidlig på lørdag og tilbake samme dag. Sjekk ut arrangementet her:

http://rorosmartnan.no/

Som vanlig får man mye ut av turen dersom man har bil. Alternativt er å ta tog.

For å organisere litt så tenkte jeg at vi denne gangen kan sette en "påmeldingsfrist", for å unngå å vente til siste liten.

Foreslår som følger:

- De som ønsker å være med på turen kan sier fra i denne tråden (ikke på facebook siden jeg ikke bruker det!).

- Si også fra om du kan stille med bil og antall plass.

- Jeg oppsummerer når fristen går ut og ser om det er nok skyss til alle som har meldt seg på. Dersom ikke, har vi fortsatt tid til å bestille togbillett.

Påmeldingsfrist - søndag 5.feb

Jeg skal reise uansett og håper at flere også kan :)

Er det greit at jeg "inviterer" flere fotoentusiaster med på turen? 

Endret av krøllx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er fortsatt usikker på Röros, men blir gjerne med i helgen om det blir en tur.

Det ser ut å holde seg rundt 0 grader (eller litt under) de kommende dagene. Noen som vet om det blitt noen is, f.eks. på Ilabekken?

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Er det ingen som har lyst å dra på Rørosmartnan?

Jeg blir også med på treffet på lørdag. 

Det er en stund siden vi har vært rundt området kalvskinnet/ila/skansen/langs nidelva ved øya?

Det skal også være et arrangement på lørdag fra kl 11-15, "Erkebispegården Anno 1537", adgang kr 100.

Jeg har sendt en epost og spurt om det er lov å ta bilde under arrangementet.

http://www.nidarosdomen.no/kalender/erkebispeg%C3%A5rden-anno-1537?d=2017-01-14

Skal vi ha et tema for treffet?

Foreslår "liten dybdeskaphet". Andre forslag?

Bare for de som har lyst :wee:

Lenke til kommentar

Er fortsatt usikker på Röros, men blir gjerne med i helgen om det blir en tur.

Det ser ut å holde seg rundt 0 grader (eller litt under) de kommende dagene. Noen som vet om det blitt noen is, f.eks. på Ilabekken?

jeg vet ikke, men is og frost liker jeg :)

Lenke til kommentar

Bra forslag krøllx! Hvis vi tar det området går det evt å kombinere med å kikke litt lengs Ilabekken også, hvis noen vet om det er is der.

"liten dybdeskaphet" skulle passe perfekt for meg, for jeg fikk et nytt objektiv i julegave.  :) Det er fra samme serie objektiver som det andycam har og laget spesielt for å "leke" med selektiv fokus.

Lenke til kommentar

Bra forslag krøllx! Hvis vi tar det området går det evt å kombinere med å kikke litt lengs Ilabekken også, hvis noen vet om det er is der.

"liten dybdeskaphet" skulle passe perfekt for meg, for jeg fikk et nytt objektiv i julegave. :) Det er fra samme serie objektiver som det andycam har og laget spesielt for å "leke" med selektiv fokus.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke helt bestemt meg angående Røros enda...

Men jeg blir med på lørdag. Kl 8 er tidlig på en lørdag, men det kunne vært artig å gjøre ja. Har registrert at det har vært fin himmel noen ganger når jeg har gått til jobb i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...