Linepusle Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Jeg kom hjem litt våt og pjuskete etter fototreffet i dag. Sjeldent vær på våre fototreff, og jakten på snøen ble stort sett begrenset til slaps og regn, men vi tåler vann, og jeg har laget en bildetråd. Endret 4. desember 2016 av Linepusle 1 Lenke til kommentar
andycam Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Var det stemning for treff på lørdag? Jfr julemarkedet. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 skulle gjerne vært med, men er dessverre opptatt på lørdag (julebord). Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Tror jeg kan begge dagene, men söndag passer bedre (neste helg går også bra). Lenke til kommentar
andycam Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Aha, hva med søndag 1300? (litt nærmere skumring osv) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 For meg passer det søndag, men jeg kan andre dager også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Söndag kl 13 passer fint for meg. Akkurat nå ser det lovende ut med väret også; kan bli snö imorgen og litt sol på söndag. Håper. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg kan bli med på søndag ca kl 1330-1445. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 søndag kl 13 passer fint for meg. håper på sol og snø Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Vi kan jo si 13.30 siden trig8 ikke kan komme før? Ellers kommer vi vel til å være rundt torget en stund allikevel. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Dere må bare treffes når det passer dere, så finner jeg dere nok. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Hei, jeg foretrekker kl14:30, fordi da er det mørkere og belysningen vil komme fram mer stemningsfullt. Da rekker jeg også å dra med barna på aking før treffet.... Hva syns dere ? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Jeg drar dit til 13 uansett siden jeg vil få meg med litt sol og snö , men bare velg tid som passer for dere så mötes vi etterhvert. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 jeg skal også komme i 13 tiden for å få med meg litt dagslyset, men kommer til å være en stund rundt i byen utover dagen. dersom alle har nummer til en eller flere av oss så er det bare å pling på. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Jeg kommer i 13-tiden jeg også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Bildetråd for julemarkedtreffet. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Godt nyttår! Er det noen stemning for treff på lørdag? Blir nok en festlig dag - 4 grader pluss og regn etter kulde og snø. Søndagen er det meldt mer opphold, til og med sjanse for sol etter kl. 13. Men kanskje det er vinter et annet sted? Jeg kan begge dagene, men gjerne søndag. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg kan ingen av dagene, dessverre. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Godt Nytt År! Jeg kan lørdag! Kan i utganspunktet på søndag også, men har lovet meg bort til et fotooppdrag senere på kvelden og har dessverre ikke nok batterier til både fototreff og fotooppdraget Skal tenke og sjekke om det er noen happening i byen til helga. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Er litt usikker (samboern er ledig denne uken og evt. skal vi ta en tur til hytta), men jeg tror jeg kan både lördag og söndag. Vet sikkert imorgen. Så synd at det skal bli regn. Vi tok en skitur igår og det var helt nydelig! Regner med at det er snö i byen nå også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå