Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skal starte rundt to tiden uansett, men kan være rundt bakklandet i tre tiden. så bare pling på. jeg har mobilnr til dere begge.

vi ses senere :wee:

Jeg skal ut en gåtur uansett, så jeg prøver å være ved hjørnet Kaffebrenneriet ca 15 - men det er kaldt så jeg blir ikke lenge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ble det noen supermånebilder? Selv glemte jeg helt av det... Vet ikke en gang om det var klarvär.

Så vidt jeg vet har vi klart å ha fototreff i desember hvert år siden 2008. Hadde värt hyggelig om  vi kan holde på den tradisjonen! Noen som har tid for treff på lördag? Eller skal vi utsette en uke slik at vi får med oss julemarkedet som starter 9. desember? Spiller ingen roll for meg.

Lenke til kommentar

Det var dessverre veldig grått og lett regn i lufta, så ble ingen supermåne på meg dessverre. Hadde ellers sett frem til å leke med 500mm'ern. 

Skulle gjerne vært med på et fototreff snart, men er dessverre opptatt på annet hold hele desember med arbeidsreiser og julemarkering med familien. 

Lenke til kommentar

Jeg er veldig klar for et treff på lørdag. Nå har det vært så mange ganger det ikke har passet for meg, men på lørdag stiller jeg!

Gjerne førjulstreff i byen slik du foreslår, Helena.

Jeg fikk høre at ærfuglflokken igjen er observert ved Bakke bru og deromkring, så vi kan jo håpe på både den og snø!

Lenke til kommentar

Tror jeg tar med stativet jeg også. Men mener du ikke lördag? Det er fredag imorgen. :)

Hvor og når spiller ingen roll for meg, men evt. kan vi mötes kl. 12 på torget som vi pleier og bestemme hvor vi skal gå når vi ser hva det blir for vär (det ser dessverre ikke like lovende ut nå, men jeg håper det ikke blir regn).

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...