HelenaN Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Blir gjerne med på en tur imorgen, uansett om det blir en lang tur eller "bare" til Ilabekken. Ser ut å bli enda en dag med flott vär. Er det tre uker vi har hatt sol hver dag nå!? Helt utrolig. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 ser ut som det ikke blir langtur i helga siden ingen har gitt lyd fra seg? helena, skal vi ta en tur til ilabekken? i tolv tiden? vi kan fortsett og få med solnedgangen kl 1736 og kveldsfotografering langs nidelva/bakklandet? det er lenge siden jeg har tatt kveldsbilder i byen Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg skulle gjerne slengt meg på, men skal jobbe til hittil ukjente tider både lørdag og søndag, så da blir det vanskelig å planlegge. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det var synd killswitch, men det passer håpentligvis en annen gang. Ja, Ilabekken blir bra. Egentlig har jeg lyst med både det og kveldsfoto, men er usikker på om jeg kan bli der så lenge imorgen. Vi kan jo ses kl. 12 som du foreslog så får vi se. Hvis jeg må dra hjem på ettermiddagen kan du jo fortsette selv, eller så mötes vi igjen en kveld neste uke om det passer for deg? Det tror jeg hadde värt optimalt for meg, og da kanskje noen fler kan bli med? Så, kl. 12 imorgen ved husene i Ila like ved der Ilabekken starter? Husker ikke hva det stedet heter, men vi har mötes der för. Hvet du hvor jeg mener? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 du mener i nærheten av norsk fotofagskole? da ses vi kl 12 i morgen og ser hva vi rekker Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ja, det var der jeg tenkte. Da ses vi! Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hei, Jeg blir gjerne med en tur oppover Ilabekken i morra. Da kan jeg teste mine 3 nye lens fra Fretex ... Hvor skal vi treffes? Forresten, er det noen som har en FX-Nex adapter? Jeg har en Nikkor 55 2.8 som jeg gjerne skulle ha testet infinity. Mvh, hagen, 98265169 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Stuck med familebesøk og Barnas kjøkken hjemme Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Fint RambaZamba! Vi mötes imorgen kl. 12 ved husene der Ilabekken starter. Eller egentlig er det vel der den ender opp - ikke starter. (Som kröllx skrev så er det ikke langt fra norsk fotofagskole.) Endret 21. oktober 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Fint, da er vi i hvert fall fire. Noen fler som tar med stativ og greier? Lurer på å ta noen lange eksponeringer, men hvis jeg er den eneste vet jeg ikke om jeg gidder... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 jeg skal ta med stativ og mørke filter. så bra at vi blir flere Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Bildetråd for gårdagens fototreff langs Ilabekken. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 oi, glemte helt at det er første lørdag i måned i morgen. ingen andre som husket det heller? det er kanksje litt sent å planlegge noe nå? værmeldingen ser bra ut på søndag. tenkte jeg skulle prøve på kveldsfoto. solen går ned kl 1549. er det noen som har lyst å være med? tenkte en tur på bakklandet og rundt nidarosdomen? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 bra andycam! er det flere som har lyst? skal vi treffes på gamle bybro kl 14? eller tidligere? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Vil gjerne med, men vi kom hjem fra vår nye hytta igår kveld og det har vært en skikkelig tøff uke med masse kjøring, bæring og flytting, så jeg er litt usikker på om jeg har nok energi. Bestemmer meg senest tidlig imorgen. Mulig jeg kommer litt senere, kanskje ca kl. 15:30-16, og blir med på blå timen foto. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Vil gjerne med, men vi kom hjem fra vår nye hytta igår kveld og det har vært en skikkelig tøff uke med masse kjøring, bæring og flytting, så jeg er litt usikker på om jeg har nok energi. Bestemmer meg senest tidlig imorgen. Mulig jeg kommer litt senere, kanskje ca kl. 15:30-16, og blir med på blå timen foto. det blir hyggelig hvis du har ekstra energi til å være med i morgen men skjønner veldig godt at du er sliten. du får se an i morgen. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg kan ikke før 1500 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Jeg kommer. krøllx, du kan jo begynne når du vil, så finner vi deg. Jeg har ditt mobilnummer. andycam, tror jeg har ditt også. Har du noen av våres? EDIT: Evt. må jeg spise før jeg drar, så det kan bli senere en jeg trodde. Kanskje 15:45. Endret 6. november 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå