RandiA Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 *Mine innlegg* Nettopp flytta til Trondheim, slenger meg gjerne med på neste treff! Bare hyggelig med nye deltagere ja ........ Og Scott Kelby-dagen byr også på en fin anledning til å bli kjent med byen og andre hobby-fotografer. Og krøllx - og dere som har skrevet dere på Scott Kelby: Er det ikke mulig å se deltager-navnene nå, slik det var før? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Ja, velkommen killswitch! Forresten, jeg er opptatt på söndag denne uken, men på lördag (24. September) er jeg hjemme. Er det noen som har lyst på en hösttur om väret blir brukbart, f.eks. til Oppdal-trakten? Men da trenger vi bil. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 jeg ser ingen "link" på den lokal siden jeg heller. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 ja, ikke så dumt med en foto høsttur...men jeg har ikke bil Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 OK, vi får se om noen fler har lyst på en tur. Dog fant jeg ut nå at det er söndag (25. September) jeg kan - ikke lördag. Håper det er greit. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 jeg kan dessverre ikke på søndag Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det var synd! Kanskje vi skal pröve med neste söndag istedet? Da er det håpentligvis fler som kan. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 jeg kan heller ikke søndag 2.okt, men i uke 40 kan jeg både lørdag og søndag (8. og 9.okt) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hmm, ble vanskelig dette. Og hvor er alle andre..? 8. og 9.okt er nok for sent for höstfarger i Oppdal, men da er det kanskje fint her rundt Trondheim istedet, så det kan jo funke likevel. Evt. kan vi pröve oss på en tur rundt Byneset som vi snakket om för? Hvis vi ikke har tilgang på bil kanskje det er fint ved Ilabekken da, eller lengs elva, eller om noen har noe andre forslag. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg har bil med plass til 5 med sjåfør. Men får også besøk av kjæresten rundt uke 41, så får se an dagene og når en har tid. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det var fint! Jo fler som har tilgang til bil, desto lettere blir det å få til intressante turer. Forresten, glemte at vi også snakket om en tur til skrotbilene i höst. Det kan jo også väre et alternativ helga 8. og 9.okt. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 jeg var en tur på ilabekken på lørdag som var og det begynner å bli lett høst i farger (bilde på flickr). vi er avhengig av bil både tur til byneset og skrotbiler. så de som har mulighet og har bil kan gi lyd fra seg vi kan også planlegge litt for de som skal være med på scott kelby 1.okt. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Aldri vært med på noe fototreff før, men det kan gått være jeg slenger meg med 1.oktober. Jeg føler jeg har sett alt av motiver rundt i Midtbyen, men kanskje jeg blir inspirert av å være med andre. Eventuelt prøve meg på litt gateportrett... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg kan være med både nå på lørdag og søndag og 2., 8., og 9. oktober. Jeg har måttet melde meg av Scott Kelby på grunn av husflidstreff i stedet (denne gangen) Skrotbilene og Oppdal høres bra ut begge deler. Jeg er også avhengig av skyss... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 hvordan blir det til helga? fototur lørdag eller søndag? jeg har uansett tenkt å sette av lørdagen til fotografering. har fått i hjemmelekse å ta "portretter" til et fotokurs, men jeg blir gjerne med dersom det er andre forslag og hvis flere har lyst å finne på noe. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg er som sagt opptatt imorgen (fri på söndag), men ta gjerne en tur likevel hvis dere vil. Bare det ikke blir en spennende lang tur for da vil jeg bli med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Denne lørdagen er det visst åpen høstdag på Rotvoll, fra 11 til 16 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 godt forslag randi! både menneske og natur. hvis det ikke er andre forslag så kan vi gå for det? er det andre som vil være med i morgen? kl 12 som vanlig, rotvoll stasjon? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 godt forslag randi! både menneske og natur. hvis det ikke er andre forslag så kan vi gå for det? er det andre som vil være med i morgen? kl 12 som vanlig, rotvoll stasjon? Passer for meg! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 så bra linepusle! da blir det bare meg og linepusle som skal til rotvoll i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå