Ratleto Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Bildetråd er opprettet og den finner man her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Lørdag 1.oktober er visst Scott-Kelby walk'n - noen som skal være med i år også? Da har jeg skrevet meg på - samme problemene i år også, man må registrere seg på nytt, og jeg tok nytt passord - kom ikke inn på det gamle. Jeg finner ikke hvor mange som har registrert seg. Endret 24. august 2016 av RandiA Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 jeg har tenkt å være med i år også, men skal vente litt med å registrere meg Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Takk for beskjed, Helena! Jeg fikk meldt meg på nå, men logget ikke inn. Må vel antagelig opprette nytt passord når jeg skal legge inn bidrag etter walk'en. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Ser ut som man må registrere seg på nytt hvert år - tror jeg har brukt samme navn/passord som før - etter litt plunder gikk det. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 jeg har også meldt meg på Forresten, det er tid for fototreff til helga. Er det noen som har noen forslag? Det var tidligere nevnt Byneset (helena)? Er det stemning for det? Går det buss ut der eller er vi avhengig av bil? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Takk for tipset Randi! Har også meldt meg på nå. Blir gjerne med på fototur i helga. Hvis vi skal ta Byneset trenger vi bil. Kanskje fint der nå når kornet er gyllent, men for meg spiller det ingen roll hvor vi drar. Kom gjerne med forslag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hmmm, er det bare kröllx og jeg som kan på lördag..? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 håper at flere enn meg og helena kan. helena, vi tar turen om det bare blir oss? jeg skal uansett HVA og HVOR :) yr og storm har meldt litt blandede værforhold. jeg har av en eller annen grunn lyst å ta bilde av vann og regn (håper at solen titter frem innimellom), i byen med mennesker eller ute i naturen. forslag: lademoen, bakklandet eller ilabekken? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Blir gjerne med på en tur selv om det bare blir oss to. Väret ser som sagt lovande ut for oss som liker slike forhold. Ilabekken tror jeg er litt kjedelig til det blir höstfarger, men jeg liker dine andre forslag. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg bli gjerne med. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Jeg får ikke til å bli med i morgen, dessverre. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 OK, fint, da er vi i hvert fall 4 st. Siden ingen har foreslått noe annet, skal vi gå for kröllx sine forslag? F.eks. starte i Bakklandet og når vi sett hva det blir for lys/vär kan vi bestemme hvor skal gå etter det? Värvarslet ser litt usikkert ut, men det kan bli intressant lys. Håper! Mötes på Gamle Bybrua imorgen kl 12? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Takk for treff i dag. Regnet sluttet da vi møttes, det regnet mens vi spiste og vi slapp unna med noen byger helt til slutt. (Dette kan vi.) Her er bildetråd fra dagens treff. Endret 3. september 2016 av Linepusle Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Det har vært ganske liten oppslutning på festene i sommer, men tenker at oktoberfesten vil inspirere mere. Så det blir oktoberfest i år også. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 *Mine innlegg*Nettopp flytta til Trondheim, slenger meg gjerne med på neste treff! 2 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Velkommen til gruppa killswitch! Alltid kjekt med nye folk. Det er slik at neste fototreff blir lørdag 1. okt (første lørdag i måned), og det kolliderer med Scott Kelby¨s world wide photo walk. Flere fra fotogruppa skal delta på fotovandringen. Kanskje du også har lyst å delta? info finner du her: http://worldwidephotowalk.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå