Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Har fått tilsendt timeplanen deres, som ser helt ok ut for en som meg. Sliter voldsomt med å få lastet den opp her av en eller annen grunn, men den som måtte være interessert kan bare kontakte meg, så sender jeg det som vedlegg i svaret.

Det går veldig tregt på dette Forumet nå, jeg er interessert i timeplan, pris og andre opplysninger. Sender deg en PM, så kan du få min mail-adresse der, og sende til den..det hadde vært fint.

RandiA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kanskje godt gjøres å toppe en så koslig tur som vi hadde sist så det er ikke sikkert det er så stor interesse for et nytt treff med det første likevel...

 

I tilfelle bør vi prøve å unngå vellykkete treff i fremtida :-). Jeg blir med den 1., dersom noe dukker opp. Hadde jo vært dumt å bryte av dette etter bare to treff, også? Går ut fra at det ikke ble noe med Marienborg, da? Kjører en tur ut til Killingdal-greiene i Ila i helga og ser om det er fremkommelig der. Nyhavna, Brattøra og sånne steder er jo også steder som alltid kan by på ett eller annet.

Lenke til kommentar
Tor Atle! Hvordan var turen din nede ved elva? Kunne det vært en idè og ruslet en tur der nede alle sammen eller blir det virkelig huttemegtu........

 

Turen langs elva var fin den. Anbefales. :)

 

Men skal dere ha "guide", må det bli arela, for jeg sitter "forkrøplet" hjemme etter en lyskebrokkoperasjon. 4 dager siden op, og jeg klarer fortsatt ikke reise meg ordentlig opp. Men men. Det blir vel bedre. :)

Lenke til kommentar
Tor Atle! Hvordan var turen din nede ved elva? Kunne det vært en idè og ruslet en tur der nede alle sammen eller blir det virkelig huttemegtu........

 

Turen langs elva var fin den. Anbefales. :)

 

Men skal dere ha "guide", må det bli arela, for jeg sitter "forkrøplet" hjemme etter en lyskebrokkoperasjon. 4 dager siden op, og jeg klarer fortsatt ikke reise meg ordentlig opp. Men men. Det blir vel bedre. :)

 

Da har du kanskje noen gode røntgenbilder å legge ut? :-) Uansett, god rekonvalens.

 

Testet det gamle industriområdet m.m. ute i Ila i dag. Masse gøyale ting for oss som er interesserte i industrisøppel, rustne jernbanelinjer, vakkert knuste vindusruter, utslitte sporpenser pluss en for meg uidentifisert, stor og grå vadefugl som var litt for kjapp for meg. Knipset som en gal sjøl, men alle trenger jo seff ikke ha sansen for sånt. Også som sagt, Nyhavna/Brattøra, da. Men kanskje det er smart å ta ting som befinner seg i marka og sånn først, før det blir så seint på året at vi må begynne og bruke de der livsfarlige greiene folk har på beina når de skal gå på snøen?

Lenke til kommentar
Tor Atle! Hvordan var turen din nede ved elva? Kunne det vært en idè og ruslet en tur der nede alle sammen eller blir det virkelig huttemegtu........

 

Turen langs elva var fin den. Anbefales. :)

 

 

 

Tok samme turen på sensommeren, og den anbefales, ja. Rusler man enda litt lenger (ovenfor Nedre Leirfoss) er utsiktene til litt dyre- og fugleliv også til stede. Gikk meg sjøl på en stooor fugl der. Området (og fuglen) er omtalt i siste nummer av Sorgenfri. Fuggern var forresten gråhegre, viste det seg. Absolutt et alternativ.

Lenke til kommentar
Da har du kanskje noen gode røntgenbilder å legge ut? :-) Uansett, god rekonvalens.

 

Nope. :) Fikk aldri dem selv.

 

Takker. Det trengs. Er gått 5 dager nå, og jeg klarer fortsatt ikke å gå ordentlig oppreist. :blink::ermm:

 

Men var det ikke snakk om et treff med fotografering på trikkestallen eller togstallen på Marienborg, dersom det var mulig å få til?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Jeg blir med den 1. nov. :-)

 

Hvis Marienborg utgår, er jeg veldig for de knuste glassrutene i industriområdet bortenfor Ila.

 

Ellers hadde det vært lettvint å møtes på parkeringsplassen ved kraftverket i Leirfossen, og så gå oppover/nedover elva derfra. Vet ikke om området rundt kraftverket er mer åpent nå etter at det er satt i ny drift igjen. Jeg kan evt. ta en tur og sjekke det.

 

Og så har vi jo alltids Sverresborg folkemuseum, kan bli noen tøffe bilder derfra. Pluss mulighet for cafebesøk.

Lenke til kommentar
Jeg blir med den 1. nov. :-)

Og så har vi jo alltids Sverresborg folkemuseum, kan bli noen tøffe bilder derfra. Pluss mulighet for cafebesøk.

 

Flottings. Da har vi tre alternativ: Sverresborg, Leirfossen(e) og Ilsvika. Evt. trikkestallene. Leirfossen er vel den eneste som ikke kan by på kafeer el.l., så kanskje det hadde vært lurt å ta det før det virkelig begynner å bli surt ute? Eller utsette til en vårvandring? Øh - ser jeg bare stiller spørsmål her, uten å foreslå noe som helst. :) Skal vi starte med fossene, hvis Hege får sjekket ut om de har noe å by på for tida? (Der kom det jaggu enda et spørsmålstegn.)

Lenke til kommentar
Skal vi starte med fossene, hvis Hege får sjekket ut om de har noe å by på for tida? (Der kom det jaggu enda et spørsmålstegn.)

 

Ok, jeg sjekker om det er tilgjengelig rundt kraftverket. Fin gammel bygning... Det er alltids mulighet for å avslutte med pizzastopp like ved hvis man skulle bli sulten. ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...