HelenaN Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Ja, höres definitivt ut som vi borde holde oss relativt närt byen imorgen. Er sjelden på Byåsen, så det kunne jeg tenke meg om det er noe å se der (RambaZamba vet kanskje?). Området rundt Havstein kirke er flott på vinteren, men jeg vet ikke hvordan det er nå. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg tror faktisk jeg må stå over i morgen allikevel. Ha en fin tur dere som evt. drar. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 På Havstein er det en del nye boligprosjekter og utvidelsen til kirkegård. Det er en stund siden jeg var der sist. Hvis det passer dårlig for folk så tar vi heller treffet neste helg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Siden det er både lite tid og antal deltaker tror jeg at jeg må proriterere annet denne gangen, men jeg blir gjerne med på evt treff neste helg. Endret 5. august 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Beklager, men jeg har vært nokså opptatt i det siste og ikke svart - men jeg kan heller ikke, det er 6.august i morgen, og da drar jeg av gårde til et barnebarn som har fødselsdag den dagen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Siden treffet ble flyttet en uke, så har jeg muligheten til å bli med til helga. Endelig. Usikker værmelding foreløpig for lørdagen, men. Kanskje søndag blir bedre? Vi får vel se utover uka hvordan værmeldingen blir. 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Hyggelig om du kan bli med Ratleto! Lenge sen sist. Lördag eller söndag spiller ingen roll for meg. Endret 10. august 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Oops, ble dobbelt. Endret 10. august 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg kan kansje bli med på treffet denne helg. Men jeg må se hvordan det passer med våres plan å dra til Rennebu martnan og hvilken dag det blir. HIlsen, Hagen Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 jeg blir med på treffet til helga, men det passer best best med lørdag for meg. kommer ikke på noen forslag på hvor enda, men skal tenke mer på det. kanskje vi kan ha et tema denne gangen. forslag - regn eller vann? Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg får ikke vært med men kan tipse om at det er amcar-treff i sentrum på lørdag. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Hei, Lørdag passer også bedre for meg. Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 ser ut som det blir flertall på lørdag. skal vi si lørdag, kl 12 som vanlig? er det andre enn helena, ratleto, rambazamba og meg som skal være med imorgen? det ser ut som det kan bli opphold ut over dagen (i følge yr), men kanskje det er best å holde seg nær sentrum hvis det skulle begynne å regne? noen forslag - arrangementer i byen: - som trig8 tipset skal det være amcar-treff på torget kl 10-15 - festival bakklandsdagene (12-14.aug) http://allsidige.com/upcoming-events - vi kan ta turen videre til sentralstasjonen og brattøra? er det noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Det er Bakklandsdager (12-14 august) nå. Så det er kanskje en del aktiviteter der. Jeg tror ikke jeg blir med i morgen, det er så mye på programmet for tiden - dumt når det er så mye som kolliderer. (Om jeg skulle få tid til en by-tur, tar jeg kontakt) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Kom nettopp hjem fra en mini-ferie på kysten utenfor Namsos. Har noe virus i kroppen, men håpentligvis föler jeg meg bedre imorgen og kan bli med på en liten tur. (Skriver her så tidlig som mulig imorgen hvis det ikke går.) kröllx forslag höres bra ut! Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Kl.12:00 passer bra for meg. Hvor skal vi møtes? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Hvis vi skal begynne med amcar-treffet passer det kanskje bra å mötes på torget kl 12? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg tror jeg må stå over denne gangen. Ha et fint treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå