Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Leutenhaven eller Lade spiller ingen roll for meg (i hvert fall om det er et sted der buss nr 4 har holdplass, f.eks. City Lade eller Lade gård). Hvis Lade passer bedre for andycam også kan vi mötes et sted der istedet. Hva sier du andycam, og alle andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres ut som det passer bedre for meg, helena og randi å møte opp på leuthenhaven siden vi er avhengige av buss.

andycam, passer det for deg å plukke oss opp på parkeringsplassen på leuthenhavnen? har du plass til alle oss?

...og nelson09 henter linda?

Lenke til kommentar

Høres ut som en plan. Bor ikke du på denne enden av byen Linda?

Alternativt kjører jeg nedom byen, det er ikke store omveien og sikkert lite trafikk i den tida

Det er vel omvei for Anders å kjøre til byen. - hvem skal jeg sitte på med og hvor skal jeg møte opp tro? Kan jo gå til Rotvoll hvis det er en idé - eller? - Om Anders fortsatt kommer til Leuthen og har plass kan jeg busse dit.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Alternativt kjører jeg nedom byen, det er ikke store omveien og sikkert lite trafikk i den tida

Jeg bor på Nedre Charlottenlund. Tidligere har jeg blitt plukket opp på busstoppet på E6 på Leangen, men hvis du kommer kjørende fra Lade og kommer Haakon den 7. gate og Ladeforbindelsen (??) kan jeg godt stå ved rundkjøringen ved avkjøringen inn til Staoil på Rotvoll. Samme for meg.

Lenke til kommentar

Da har jeg en avtale med Re Riksen om kjøring.

ikke rart folk blir forvirret  :) 

Lenke til kommentar

Da har jeg en avtale med Re Riksen om kjøring.

ikke rart folk blir forvirret   :)

He.He. Riktig morsom den der. (Send meg et nummer på PM på FB da hrr.RENELLIKSEN )

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fint, da er vi i hvert fall tre, kanskje fire (så nettopp at Andycam skrev på Facebook). Hadde tenkt å foreslå en tur rundt Byneset, men da er vi neppe ferdige kl. 14, så det er kanskje best å vente med det. Det er nok like bra, for jeg mistenker at fler vil bli med på en slik tur.

Har noen andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...