krøllx Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 jeg kan også neste helg. tautra høres spennende ut. hvem er det som skal være med til tautra? har dere lagt info på forumet her? for dette har ikke fått med meg. som vanlig er jeg avhengig av skyss. med hvis det er noen som ønsker å finne på noe i morgen blir jeg gjerne med en tur Jeg kunne tenke meg en liten tur i morgen. Det er OK værmeldinger, tror jeg. Det skjer jo litt i byen lørdag. Trondheim events 2/7 Mye i sentrum, særlig langs elva. Hva med å møte opp ved Verftsbrua/blomsterbrua på Solsiden-siden kl. 11.30 og gå over mot byen - blomstene på broa er kjempefine nå! Hansteen ligger til kai, det er kajakkkurs så det er kanskje litt liv på elva og Havfruen har havfiskkonkurranse. det høres som en god ide. da møtes vi i morgen 1130 ved verftsbrua. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det var bare et forslag altså . Jeg ser Randi foreslår promenaden Ila-Piren og området deromkring på Facebook, og jeg var inne på tanken selv, men så alt det som skjedde og foreslo Solsiden og elvelangs i stedet. Jeg tror dessuten Randi er borte i helga? Det er stille her på forumet, men det skyldes kanskje sommeren og ferietid. Facebook skulle vel være et supplement, og ikke der vi skulle avtale treff, fordi ikke alle er på Facebook. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg får ikke vært med i morgen, men neste lørdag til Tautra er kanskje en mulighet. Får se om det passer resten av familien Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Jeg leste i går at deler av Tautra er vernet som naturreservat og fuglefredingsområde med ferdselsforbud i hekketiden 1.4-15.7. Hvilke deler vet jeg ikke, men vi kan neppe gå langs sjøen. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Det er flere områder det er mulig å gå langs sjøen om det er ønskelig. se vedlagt kart. Jeg kan sannsynligvis stille med bil, vet sikkert onsdag/torsdag til uka tautra.pdf Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Det ble jammen et ørlite fototreff på lørdag også. Her er bildetråd. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Håper dere hadde en hyggelig tur! Skal sjekke bildene når jeg får tid. Kom nettopp hjem fra Sverige. Tautra til helga höres fint ut. Det vil jeg gjerne bli med på, men jeg er også avhengig av skyss. Bra forslag om bildekritikk Linepusle! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Håper vi kan ta planeringen for Tautra-turen her på forumet også slik at alle kan lese. Virker som vi blir relativt mange denne gangen og förelöpig har vi to biler (tre om Nelson09 blir med). Väret ser også lovende ut. Fint! Når og hvor skal vi mötes? Funker det med samme parkering som da vi dro til Fosen (Leutenhaven)? Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg blir med fra Stjørdal. Kan vi avtale et tidspunkt å enten møtes på Stjørdal stasjon eller Tautra? Blir det knapt med biler kan jeg kjøre fra Stjørdal og ta med passasjerer fra toget/bussen hvis det trengs. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg er med. Kan stille med bil hvis behov Når ser dere for dere å dra? For egen del gjerne litt tidligere enn "vanlig" Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Fint at dere blir med! Når vi dro til Fosen startet vi på Leutenhaven-parkeringen kl. 10 og det var perfekt for den turen. Vi kan sikkert möte deg Trig8 på Stjördal stasjon slik at du kan bli med på hele turen. Regner med at vi skal stoppe på noen steder för vi kommer til Tautra, f.eks kunne jeg tenke meg å besöke Logtun kirke igjen om fler har lyst. Den ligger ved Frostatinget. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Kanskje noen har lyst på Americana i Vuddudalen også? Fint hvis dere svinger innom Stjørdal stasjon så er jeg der ca 30 minutter etter avreise fra Trondheim. Tenker jeg kjører selv uansett plassbehov. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 ja, jeg synes også at vi bør ta planleggingen av turen til tautra på dette forumet. det gjelder også for månedlige fototreff (er ikke på facebook). kl 1030 på lørdag høres ut som et bra tidspunkt. gleder meg til enda et utflukt Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 jeg mente kl 10 på leuthenhavnen parkeringsplassen. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Kl 10 på Leuthenhaven er ok. Jeg har også bil, hvor mange blir vi? Sorry, det dukket opp andre ting, så jeg må stå over denne... Endret 7. juli 2016 av eivind84 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg blir gjerne med. Har vært litt "avlogget" i det siste, men jeg håper det er plass til meg i en av bilene. For meg er det mest praktisk å få hoppe på en bil enten på Leangen eller Skovgård - er det mulig??? Tautra høres fint ut og jeg blir med på Logtun kirke og Americana hvis det blir anledning og tid. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hei Jeg kan møte opp på Leuthen - men det er vel ikke noen med bil der som har plass til meg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Synd at Eivind ikke kan, men hyggelig at så mange andre blir med. Randi, Nelson09 har også bil, så det skal gå greit. Bare vi kommer oss til Stjørdal kan jo noen flytte over til Trig8 sin bil, hvis det er trangt. OK, så hvis jeg lest riktig kommer: krøllx andycam (bil fra Leutenhaven kl 10) Linepusle Randi Trig8 (bil fra Stjørdal stasjon kl 10:30) Nelson09 (bil fra Leutenhaven kl 10) Helena Trodde Hagen skulle bli med, men han er kanskje bortreist. Endret 8. juli 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 OK. Hvis det er slik - skal jeg prøve å finne en buss som går til Prinsens gate, da kommer jeg Leuthen da. Sender SMS hvis noe skjærer seg. 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg kjører jo med utgangspunkt fra Lade så om det er noen som bor på den siden av byen kan jeg jo plukke opp i stedet for å krongle seg ned i midtbyen først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå