HelenaN Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Nå sier Lars at han kjörer uansett så vi kan hente deg på holdplassen ved Studentersamfunnet kl. 11:30. Litt tidlig, men vi finner sikkert noe å fotografere der oppe mens vi venter på evt. andre. Hagen, du får også gjerne sitte på (fra samme holdplass) hvis du vil, men si fra her i tråden og vär der senest 11:30. Hvis det blir overskyet kanskje vi skal utsette? Borde gå greit når vi er så få, hvis vi gjör det för kl. 10 imorgen. Eller synes du vi skal dra uansett? (Ser at jeg skrev busstrejk med tre S selv og jeg tenkte hele tiden på at det bare skal väre to. ) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 helst sol i morgen ellers ok å utsett for min del. få vente hva hagen synes. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Hei, Ja, kl. 12:00 er Ok for meg. (kl. 11:00 hadde passet enda bedre) Hvis dere ønsker kan jeg komme med bil og hente dere fra samfundet. Mobil 98265169 Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Fint Hagen. Men da har du din bil ved Leirfoss og må hente den etter turen. Jeg vil gjerne gå hele veien lengs elva til Kroppanbrua, kanskje enda til Midtbyen om det er bra lys. Hvis du vil kan du parkere din bil i byen og sitte på med oss. Lars blir ikke med på turen - han bare gir oss skyss, sen drar han til byen og gjör noen ärender. Vi henter som sagt Linh 11:30 på bussholdeplassen Studentersamfunnet (på vei ut av byen). Hvis du vil sitte på, skriv det her eller send SMS (tror du har mitt nummer). Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Ok, da kommer jeg direkte til Leierfossen kraftverk, ca. kl 11:45 Ses i morra Hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Virker som det bare blir oss tre, men hvis det er noen som tenkt å bare dykke opp: Vi har endret tid til ca 11:15 ved Leirfoss. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Blir det treff i morgen? (lenge siden sist nå Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 hmm.... vi hadde fototreffet til Leirfoss i går istedenfor lørdag. Det var forslag å ha treffet enten på torsdag eller lørdag, og bare meg, helena og hagen kunne så vi gikk for torsdag. synd hvis du ikke har fått det med deg. det er litt lenge til neste treff ja, men fortvil ikke..det er bare å komme med forslag dersom det er ønskelig med et mellomtreff (eller flere). jeg og helena snakket om at vi kanskje skal ta en tur tilbake til Leirfoss litt senere i mai, da det ikke var fult vår og grønt der ennå. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Bildetråd fra fototreff til Leirfoss Endret 9. mai 2016 av krøllx Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) første gang jeg lager bildetråd ok, nå ble det riktig Endret 8. mai 2016 av krøllx Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg er bare innom for å hinte om at det er snart juni og fest-tid igjen 2 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det er første lørdag i måned nå på lørdag. Er det interesse for fototreff? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Det er noe jeg borde fikse imorgen, men hvis fler melder seg på kan jeg nok ta meg tid for en tur. Har dog dårlig med idéer. (Liker egentlig ikke sommer for foto, om det ikke er skikkelig uvär. ) Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg skal hente barn i Meråker på søndag og skal ta meg en fototur i området før det. Har planer om å kjøre fra Stjørdal ca 1230 og må være på Rypetoppen ca kl 1630. Har plass i bilen på vei til men ikke på returen. Hvis noen vil ta en tur er det bare å henge på. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg tenker jeg slenger rundt i byen Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 kunne også tenke meg en runde i byen dersom det ikke er andre forslag. er det flere som skal være med i morgen? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg kan også bli med noen timer imorgen. Byen er greit hvis vi ikke finner på noe annet. Noen som vet om det er pent ved Ilabekken nå? Söndag er jeg trolig opptatt (men takk for tipset Trig8). Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 jeg har ikke vært på ilabekken på lenge, men vi kan kanskje ta en tur innom dersom vi ikke finne på noe i byen? skal vi møtes kl 12 på torvet? trig8, jeg kan heller ikke på søndag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Höres bra ut. Vi sees kl. 12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå