Ratleto Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Alle her følger kanskje ikke med i chatte-tråden, men Google Nik Collection er nå gratis. 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Takk for tipset Ratleto! 2. April på lördag så det er vel dags for fototreff. Håper flere har tid og lyst til å finne på noe. Jeg har mange idéer, men alle passer egentlig bedre i Mai eller sommer. Håper noen har forslag på noe vi kan gjöre nå. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 jeg kan skal tenke på saken... kan dette være interessant, men det er på søndag kl 11-15.... https://trdevents.no/event/sondagsapent-museum/2016-04-03/ har nettopp sendt en epost og spurt om det er lov å ta bilde på omvisningen og utstillingen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Det kunne väre morsomt, ja. Bra forslag! Håper de sier ja til fotografering og at fler blir med, eller har noen andre idéer om treffet blir lördag. Tror jeg kanskje drar dit uansett om det blir treff eller ikke, siden samboern også er intressert. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 har fått svar angående omvisning på museumpå søndag. Se nedenfor. Jeg har også lyst å få med meg dette. Så evt at vi kan ta treff som vanlig på lørdag, og de som har lyst kan ta en ekstra tur på søndag? Hei! Å ja - så flott at dere vil ta bilder! Ta så mange bilder dere vil - blits går også helt fint - men pass selvsagt på at dere ikke tar bilder av personer uten deres samtykke Del gjerne bilder med oss på facebooksida vår eller instagram - hashtag #norskrettsmuseum eller sender dere bilder til meg blir jeg kjempeglad! Jeg skal informere omviseren om at dere kommer. Lykke til! Beste hilsen Eva 2016-03-29 20:03 GMT+02:00 Linh Hoang <[email protected]>: Hei, Vi er en liten gruppe fotoentusiaster (maks 7-8 personer) og lurer på om det er mulig å ta bilde på omvisningen og av utstillingen når det skal være søndagsåpent på museum til helga? Hilsen Linh Hoang Lenke til kommentar
andycam Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Bra tiltak Linh. Jeg har mulighet på lørdag også dersom det er interesse for det. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Fint at de er så positive til at vi kommer! Virker som vi er tre som kan begge dagene (og håpentligvis kommer det noen fler, f.eks. Randi - lenge siden du var med). Når skal vi mötes på söndag? Ved museumentréen kl. 12? Har dere noen idéer for evt treff på lördag? Det eneste jeg kan komme på er Sverresborg. Man kan sikkert finne fine detaljer og teksturer på de gamle bygningene. Mange år siden jeg var der, men det spiller egentlig ingen roll for meg hvor vi drar. Endret 31. mars 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 kl 12 på søndag passer bra! sverresborg er et godt forslag. et annet alternativ er svartlamoen og lademoen. det rakk vi ikke sist gang da vi var på nyhavnen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Lurer på hvor mange dere bruker å være på de treffene og varer de lenge? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Det var også bra forslag krøllx. Passer nok egentlig bedre nå når det er litt grått og så kan vi besöke Sverresborg når det blitt grönnt eller kanskje höstfarger. Nasciboy, det er veldig varierende og beror på hva vi finner på, men oftest mellom 4 og 8st (fler deltaker sommer enn vinter) og holder på ca 4 timer inkl. café-besök. Men man kan dykke opp når det passer og selvfölgelig også dra når man vil. Du er velkommen! 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg kan være med både lørdag og søndag. (Jeg trenger et lett spark for å komme i gang.) Jeg har ingen bedre forslag enn Linhs og blir nok med hvor det skal være! 12 på søndag ved Norsk rettsmuseum på Kalvskinnet er også bra. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Hm... De sier at det spøker på museet! Krever spesialkamera? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 er det sant!? oi, så spennende. gleder meg Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Da trenger vi kanskje dette produktet på söndag: http://www.proton-pack.com/ Fint Linepusle, da er vi fire og kanskje noen fler melder seg på idag. Da mötes vi kl 12 på söndag ved Norsk rettsmuseum på Kalvskinnet. Når og hvor skal vi mötes imorgen lördag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Mens dere er ute å fotograferer, så er det en fin start på aprilfesten, kanskje 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 vi kan møtes kl 12 ved inngangen til lademoen kirke? tar en runde til lademoen kirkegård og retning mot svartlamoen og byen? tomsi42, jeg vurderer aprilfesten ja Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Kl. 12 imorgen ved Lademoen kirke passer fint for meg. Takk for tipset Tom! Mer enn tre år siden jeg var med i en fest, så jeg skal også vurdere det. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hadde nesten glemt at det var tid for fototreff igjen, men jeg blir med i morgen Har ikke helt bestemt meg for søndagen enda, vi får se. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Takk for hyggelig treff. Her er bildetråd. Endret 2. april 2016 av Linepusle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå