Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipset Ratleto!

2. April på lördag så det er vel dags for fototreff. :) Håper flere har tid og lyst til å finne på noe. Jeg har mange idéer, men alle passer egentlig bedre i Mai eller sommer. Håper noen har forslag på noe vi kan gjöre nå.

Lenke til kommentar

Det kunne väre morsomt, ja. Bra forslag! Håper de sier ja til fotografering og at fler blir med, eller har noen andre idéer om treffet blir lördag. Tror jeg kanskje drar dit uansett om det blir treff eller ikke, siden samboern også er intressert. :)

Lenke til kommentar

har fått svar angående omvisning på museumpå søndag. Se nedenfor.

Jeg har også lyst å få med meg dette. Så evt at vi kan ta treff som vanlig på lørdag, og de som har lyst kan ta en ekstra tur på søndag?

Hei!

Å ja - så flott at dere vil ta bilder! Ta så mange bilder dere vil - blits går også helt fint - men pass selvsagt på at dere ikke tar bilder av personer uten deres samtykke ;)

Del gjerne bilder med oss på facebooksida vår

eller instagram - hashtag #norskrettsmuseum eller sender dere bilder til meg blir jeg kjempeglad!

Jeg skal informere omviseren om at dere kommer.

Lykke til!

Beste hilsen Eva

2016-03-29 20:03 GMT+02:00 Linh Hoang <[email protected]>:

Hei,

Vi er en liten gruppe fotoentusiaster (maks 7-8 personer) og lurer på om det er mulig å ta bilde på omvisningen og av utstillingen når det skal være søndagsåpent på museum til helga?

Hilsen

Linh Hoang

Lenke til kommentar

Fint at de er så positive til at vi kommer!

Virker som vi er tre som kan begge dagene (og håpentligvis kommer det noen fler, f.eks. Randi - lenge siden du var med).

Når skal vi mötes på söndag? Ved museumentréen kl. 12?

Har dere noen idéer for evt treff på lördag? Det eneste jeg kan komme på er Sverresborg. Man kan sikkert finne fine detaljer og teksturer på de gamle bygningene. Mange år siden jeg var der, men det spiller egentlig ingen roll for meg hvor vi drar.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Det var også bra forslag krøllx. Passer nok egentlig bedre nå når det er litt grått og så kan vi besöke Sverresborg når det blitt grönnt eller kanskje höstfarger.

Nasciboy, det er veldig varierende og beror på hva vi finner på, men oftest mellom 4 og 8st (fler deltaker sommer enn vinter) og holder på ca 4 timer inkl. café-besök. Men man kan dykke opp når det passer og selvfölgelig også dra når man vil. Du er velkommen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...