andycam Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg og Neo tenker å ta turen. Avlyser dere? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg har ikke skøyter, så det er nok ikke aktuelt med Jonsvatnet for min del. Hvordan er det på Theisendammen eller mindre, litt lettere tilgjengelige vann (enn Jonsvatnet)? Fossen ned fra demningen, Ilabekken? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Synd det ble så sent med diskusjonen. Hadde gjerne blitt med på tur, men har dessverre allarede laget andre planer. Unnskyld om det ble litt forvirrende inlegg fra meg denne uken. Det er bare at det er så mye jeg vil få gjort når väret er slik og jeg trengte å få vite relativt tidlig om det skulle bli fototreff. Det går sikkert bedre neste gang, når det ikke er konflikt mellom intressene. Linepusle, leste dette på et sköyteforum: "Theisendammen : 35cm totalt - 4cm hvitis - 35cm Stålis" Tolker det som at det er 4cm snö/frost på yten, men håpentligvis er det noen her i gruppa som värt der selv og kan si mer sikkert hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Synd det ble så sent med diskusjonen. Hadde gjerne blitt med på tur, men har dessverre allarede laget andre planer. Unnskyld om det ble litt forvirrende inlegg fra meg denne uken. Det er bare at det er så mye jeg vil få gjort når väret er slik og jeg trengte å få vite relativt tidlig om det skulle bli fototreff. Det går sikkert bedre neste gang, når det ikke er konflikt mellom intressene. Linepusle, leste dette på et sköyteforum: "Theisendammen : 35cm totalt - 4cm hvitis - 35cm Stålis" Tolker det som at det er 4cm snö/frost på yten, men håpentligvis er det noen her i gruppa som värt der selv og kan si mer sikkert hvordan det ser ut. Takk, Helena. Jeg får se hva jeg får til i morgen - og hvor kaldt det er Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 leser meldingene først nå..... håper dere får en fin tur Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Er det noen som vil på treff på lørdag!? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Tar gjerne en tur. Lenge siden jeg var i Nyhavna så det kunne jeg tenke meg. Eller Tunga industriområde som vi snakket om ifjor. Eller "fortsette" ved Lademoen kirke/Svartlamon der vi gikk ifjor når det begynte å snöe så våldsomt. (https://www.diskusjon.no/index.php?s=9efa6dfd4d7a3afb6a09dfc9b49d4c89&showtopic=1644684) Eller noe helt annet, så kom gjerne med forslag. Endret 4. februar 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 gode forslag helenaN. jeg også kunne tenke meg nyhavna/lademoen/svartlamoen. er sjelden på den siden av byen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Bra! Nyhavna er det lenge siden jeg har vært på også. Da kommer vi jo også forbi Svartlamoen. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg prøver å bli med i morra. Når og hvor skal vi treffes? Mvh Hagen 98265169 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hvis vi mötes kl. 11:30 får jeg skyss til byen. Passer det for dere? Skal vi starte i Nyhavna og etter hvert går vi mot "sivilisasjonen" der vi kanskje finner et café? Noen som har et forslag hvor det kan passe å mötes? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hva med utenfor inngangen til EC Dahls? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Bra forslag, funker for meg. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ok for meg. Ligger inngangen til EC Dahls mot strandveien, strake veien fra ramp pub&spiseri fra svartlamoen? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hvis du kommer den veien og har Dahls til höyre så fortsetter du litt rundt hjörnet av bygningen, så ser du inngangen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Kommer muligens. Og om jeg blir forsinket på grunn av dårlig fremkommelighet, håper jeg noen har mobilen på - så jeg kan oppspore dere. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hvis du kommer den veien og har Dahls til höyre så fortsetter du litt rundt hjörnet av bygningen, så ser du inngangen. takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå