Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Nei, men jeg har ordnet med bil. 2004 (ca) audi a4, svakt senka med øyelokk og tonede ruter. Har ikke tid før lørdagen. Hvordan passer det for deg? :) Kan forhøre meg litt i forhold til å kanskje få tatt noen bilder av en semi trekkvogn også... en fet en.. Minuset er at han som har den jobber ALLTID... hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen med forslag til 8 november?

 

Marienborg om han vår inside man kommer på banen...

 

Andre forslag?

 

 

Høres dritbra ut. Dessuten gir det de mer sendrektige av oss en ekstra måneds pusterom på å komme på noe sjøl. Skal prøve og sjekke litt rundt det gamle utskipingsanlegget til Killingdal gruver m.m. ute i Ilsvika, som det var snakk om på et tidspunkt. Det er jo flere ting der ute også, Ilavassdraget, fjorden, Ilsvikøra m.m. Og muligheter for avslutningskaffe på Kafe Stolt eller Filter eller noe. Kan dra på rekognosering en ettermiddag. Men Marienborg bør fortsatt stå øverst på lista.

 

Flotte forslag... Betyr det at lørdag 1. november går ut...? (Synd for meg, for jeg er bortreist 8. nov.) ;-)

Lenke til kommentar
Hva passer best for resten? Første lørdagen i mnd var vel det vi i utgangspunktet ble enige om... :)

 

Hadde sikta meg inn på den første lørdagen i hver måned jeg også ja, men er temmelig fleksibel på novemberdatoen. Kan ikke bare de det IKKE passer for den 1. gi beskjed, sånn at det evt. kan utsettes ei uke (hvis det ikke passer for enda færre da, da)?

Lenke til kommentar
Hva passer best for resten? Første lørdagen i mnd var vel det vi i utgangspunktet ble enige om... :)

 

Hadde sikta meg inn på den første lørdagen i hver måned jeg også ja, men er temmelig fleksibel på novemberdatoen. Kan ikke bare de det IKKE passer for den 1. gi beskjed, sånn at det evt. kan utsettes ei uke (hvis det ikke passer for enda færre da, da)?

 

 

Jeg må legge min stemme til 8.nov.

Lenke til kommentar

Jeg miner om retningslinjene #9:

 

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Innlegg som bryter med punkt 9 har blitt slettet. Vennligst benytt bruktmarkedet til kjøp, salg og bytte.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Så interessant ut, har du undersøkt nærmere? Stod ikke pris der, men regner med det koster en god del...

RandiA

 

Skal sjekke nøyere over helga. Er bare på forgranskingsnivået ennå. Høres det bra ut, hopper jeg vel på. Bruker så sykt mye penger på disse greiene likevel . . :-p

Lenke til kommentar
OT: Fotokurs i Trondheim

Hei. Noen av dere andre som har kjennskap til dette: http://tinyurl.com/627hxl ?

Så interessant ut, har du undersøkt nærmere? Stod ikke pris der, men regner med det koster en god del...

RandiA

 

Har fått tilsendt timeplanen deres, som ser helt ok ut for en som meg. Sliter voldsomt med å få lastet den opp her av en eller annen grunn, men den som måtte være interessert kan bare kontakte meg, så sender jeg det som vedlegg i svaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...