Neotetra Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hei bildetråd finner dere her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1687934 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg er litt tidlig ute, men skal vi ha treff neste lørdag? Jeg må avklare mellom treff og en annen aktivitet, men har VELDIG lyst på treff, siden det er så lenge siden jeg har vært med/truffet dere. Vi snakket en gang om å vente med Grilstad-området til november, og nå er det faktisk ganske fint der og mye å "henge seg opp i"! Jeg kan stille med kaffe og kake hjemme hos meg etterpå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Det hadde vært hyggelig, Linda - men jeg reiser til Oslo neste uke. (Fast hvert år det på den tiden) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Höres hyggelig ut, det blir jeg gjerne med på! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 jeg står også mellom mellom fototreff og en helge workshop i danzeeee...men det er faktisk en stund siden jeg har vært med på fototreff! et fantastisk forslag fra linepusle så jeg blir med Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Hvis det ikke er andre forslag, foreslår jeg treff på Grilstad på lørdag. Ikke de beste værvarslene, men vi kan jo ha flaks. Det begynner å bli ganske mye å fotografere, både rundt husene og ute på piren og bryggene. Jeg anbefaler å møtes på parkeringen ved Coop Extra på Grilstad. Hvis noen tar buss, er det nærmeste busstoppet til buss nr 6 er Anton Jenssens vei. Jeg stiller med lunsj hjemme hos meg. Hvis det ikke kommer noen andre forslag da! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 flott forslag! så hyggelig at du vil invitere oss hjem til deg. gleder meg Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ja, fint forslag og jeg gleder meg også. Ifölge YR kan det bli pent vär akkurat de timene vi pleier å väre ute. Når skal vi mötes, forresten? Kl 12 som vanlig? Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg blir også med i morgen Kl 12 er greit for meg Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 12 er helt greit det! Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Kl 12:00 passer bra. Er det noen som vil sitte på i bilen fra Byåsen via sentrum? Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 får til å bli med i morgen, Kjører fra Lade om noen trenger skyss Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Det hadde vært hyggelig, Linda - men jeg reiser til Oslo neste uke. (Fast hvert år det på den tiden) Dumt du ikke kunne være med i dag. Det ble som vanlig fint vær og et hyggelig treff. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Det hadde vært hyggelig, Linda - men jeg reiser til Oslo neste uke. (Fast hvert år det på den tiden) Dumt du ikke kunne være med i dag. Det ble som vanlig fint vær og et hyggelig treff. Ja. Selvsagt ville jeg ha vært med. Men slik er det at man ikke kan få i pose og sekk. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Her har jeg laget bildetråd for bildene våre. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Da er det dags for fototreff igjen på lördag. Noen som blir med? Skal vi holde oss til tradisjonen og ta julegatene? Kanskje litt blå timen-foto også om väret er brukbart? Endret 1. desember 2015 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Skulle gjerne ha vært med i år også ja - men jeg drar på en førjuls oppvarmingsferie til Gran Canary nå. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 jeg blir med! gode forslag helena, spesielt blå timen foto. det blir så fort mørk nå og solen går ned 14:39 på lørdag, så kanskje vi kan begynne litt tidligere enn 12? hvis ikke det er andre forslag Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Virker som det bare er kröllx og jeg som kan imorgen. Tar vi treffet likevel? Eller utsetter til neste lördag så får vi med oss julemarkedet også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå