Linepusle Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ok, skal vi si kl 11:00 på parkeringen trekanten? Ja, det passer fint! Håper Linepusle også får det til. Vet ikke hvor det passer best for henne. Hvordan kommer jeg meg dit fra byen? Eller går det buss hele veien dit vi skal fra byen? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Kanskje jeg skal møte deg i Sverresborgområdet, Hagen? Hvor? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Skal jeg hente deg ved Busstop Ila ved Ilaparken kl10:45 ? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Skal jeg hente deg ved Busstop Ila ved Ilaparken kl10:45 ? Det er helt greit! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Bildetråd for dagens fototreff i Øysand. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Det er visst "Scott Kelby" snart nå - noen som skal være med? Første lørdag i oktober - tror jeg det er - Og så er det Oktoberfest også - det blir mange muligheter for fotografering da..... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Synd om det er förste lördag. Jeg hadde ikke planert å deltake i Scott Kelby-walken i år, men hadde håpet gruppa kunne gjöre en tur og se etter höstfarger. 2:e helga er jeg på ferie. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Synd om det er förste lördag. Jeg hadde ikke planert å deltake i Scott Kelby-walken i år, men hadde håpet gruppa kunne gjöre en tur og se etter höstfarger. 2:e helga er jeg på ferie. Jeg tenkte å "fange litt høst" i Oktoberfesten - jeg er spesielt på utkikk etter sopp. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 jeg har meldt meg på scott kelby. har også lyst å ta meg en tur ut og se etter høstfarger... vi kan også ha fototreffet på søndag istedet, hvis det er dslik at flere skal være med på walken på lørdag, men har lyst til å få med seg månedstreffet? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Det var ingen dum idé. Da kanskje jeg blir med på Scott Kelby likevel. Hvis de som har lyst til å bli med på det ene eller begge kunne skrive her i tråden så snart det passer blir det lettere å lage planer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Da er jeg påmeldt på Scott Kelby - som vanlig var det noe plunder ved skjema-skrivingen der, men ser navnet mitt er på nå. Må visst ha nytt passord igjen - fikk jeg en mail om.Siden er her. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Blir ingen photowalk på meg i år. Den krasjer med en badmintonturnering jeg skal på. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 jeg kan være med på søndag. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg er i bryllup den helgen, så blir ikke noen photowalk på meg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Siden det bare er krøllx og jeg som sagt at vi kan (og ingen av oss har bil) regner jeg med at det ikke blir noen tur på söndag og lager andre planer. Det er kanskje uansett litt for tidlig for höstfarger i Trondheim-området. Muligens blir jeg med på Scott Kelby på lördag. Väret ser i värt fall ut å bli OK. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Siden det bare er krøllx og jeg som sagt at vi kan (og ingen av oss har bil) regner jeg med at det ikke blir noen tur på söndag og lager andre planer. Det er kanskje uansett litt for tidlig for höstfarger i Trondheim-området. Muligens blir jeg med på Scott Kelby på lördag. Väret ser i värt fall ut å bli OK. Fint om du blir med, Helena - håper det ikke blir som i dag da. - Det er ikke vær til å ha kameraet ute... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ok Helena, hvis det bare er oss 2 så kan vi avlyse det. Jeg var en tur langs ilabekken i forrige uke, og det var ikke så mye høstfarger enda. Kjekt hvis du får til å være med i morgen. Det har meldt opphold på lørdag!! Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har tenkt meg avgårde på Kelbyvandringen. Kan bli med en tur på søndag også dersom det er stemning for det. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Artig å se akam folk igjen og godt representert på Kelbyvandringen Antar vi kan lage en bildetråd på denne turen også, når vi har fått gått igjennom dagens fangst. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ja, artig å se så mange av dere igjen! Bra forslag med bildetråd Neotetra. Lager du en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå