Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilene er ikke langt fra E6 når man kjörer til Stjørdal. Jeg kan gi deg mer detaljer hvis vi drar.

Synd om ikke fler kan bli med. Husker at krøllx, Andycam, Ratleto, Nelson og Eivind sa de ville bli med når vi snakket om det en gang før, så kanskje er det litt dumt å ta det nå hvis det bare er vi tre som kan imorgen? Hva sier dere, Hagen og Linepusle? Drar vi likevel eller skal vi utsette og se om det passer for flere en annen helg? Det spiller ingen roll for meg, jeg vil bare at flest mulig skal bli fornøyde. :)

Lenke til kommentar

Linepusle, Hagen og jeg har diskutert litt og bestemt oss for å utsette skrotbilturen siden så få kan bli med nå. Det blir uansett bare finere med litt høstfarger. :)

Vi planerer dog fortsatt en tur imorgen. Ilabekken? Enkelt og greit og alltid finner man noe. Lenge siden jeg var i Nyhavna, så det kan jeg også tenke meg, men si hva dere har lust til.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Enig om Ilabekken, tenkte ikke på det.

Mange gode forslag. Tror jeg har mest lyst til Øysand+Gaula delta, Storfossen eller Rotvoll (kanskje kombinere med Ladestien?). Eller Nyhavna om vi skal være i byen. Vi får se hva Linepusle synes.

Stjørdal drar jeg gjerne til, men kanskje best å vente til Trig8 kan være med og vise oss sine favorittsteder. :) Evt. kunne vi kombinere det med f.eks. en tur opp på Forbordsfjellet.

Lenke til kommentar

Hørtes ut som vi får sitte på med Hagen?

Skal vi satse på Øysand + Gaula-delta? Er vi heldige kan vi få veldig fint lys. YRs værvarsel ser i hvert fall lovende ut for slikt vær som kan ge dramatiske skyer. Evt. kan vi ta en tur rundt Byneset også eller bare litt lengs Leinstrandveien. Pent der ute.

Lenke til kommentar

Ja, Øysand blir bra. Dere kan gjerne sitte på.

Men muligens vil jeg dra hjemm tidligerer enn dere (2-3 timer). Men da kan vi sjekke busmuligheter.

Når å hvor skal jeg hente dere? Jeg bor på Sverresborg.

Hilsen,

Hagen

tel 98265169 

Endret av RambaZamba
Lenke til kommentar

Fint om vi får sitte på!

Vet ikke hvor du planerer å kjøre. Kjører du Kongsvegen (v 812) fra Byåsen og over Bjørndalsbrua, or tar til høyre inn mot Rosten/Tiller rett før du kommer til E6? Da kunne du hente meg ved bussholdplassen ved Trekanten. Vet du hvor det er? 

Er fleksibel om møtestid. Foreslå noe du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...