HelenaN Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Takk begge! Jeg pleier aldri å få til noen gode bilder på disse store aktivitetene (våre vanlige treffer er mer koselige og avslappet), men det er jo göy når det skjer noe , så jeg skal pröve å bli med. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Er dere tilbake fra ferie nå og har lyst til fototreff på lördag? Lurer på om vi skulle pröve å få til en tur til skrotbilene? Ser ut som det kan bli litt regn, men vi ville jo ha overskyet, så... Eller om noen har andre forslag. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg kan ikke dessverre. Vi kjører fotoworkshop for medlemmene i Stjørdal fotoklubb. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg kan på lørdag, og blir gjerne med til skrotbilene, men er som vanlig avhengig av skyss... Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg har tid på lørdag og har bil. Forslag høres bra ut. Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg har ikke mulighet på lørdag, dessverre. Får jeg tid til overs, må jeg bruke det på andre ting enn foto. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Fint Hagen! Har du plass i bilen for meg og Linepusle? Jeg kan möte opp i byen, Solsiden, eller hvor det passer for deg. Synd at Trig8 og Ratleto ikke kan bli med, men det er kanskje umulig å finne en dag som passer for alle. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ja, jeg har 3 ledige plasser i bilen. Hvor ligger disse skrotbiler? Hva er med de andre som bleier å være med på treffene? Blir vi flere? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Bilene er ikke langt fra E6 når man kjörer til Stjørdal. Jeg kan gi deg mer detaljer hvis vi drar. Synd om ikke fler kan bli med. Husker at krøllx, Andycam, Ratleto, Nelson og Eivind sa de ville bli med når vi snakket om det en gang før, så kanskje er det litt dumt å ta det nå hvis det bare er vi tre som kan imorgen? Hva sier dere, Hagen og Linepusle? Drar vi likevel eller skal vi utsette og se om det passer for flere en annen helg? Det spiller ingen roll for meg, jeg vil bare at flest mulig skal bli fornøyde. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 opptatt hver helg frem til okt. Skal prøve å (omsider) få slengt meg med på et treff igjen da Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Linepusle, Hagen og jeg har diskutert litt og bestemt oss for å utsette skrotbilturen siden så få kan bli med nå. Det blir uansett bare finere med litt høstfarger. Vi planerer dog fortsatt en tur imorgen. Ilabekken? Enkelt og greit og alltid finner man noe. Lenge siden jeg var i Nyhavna, så det kan jeg også tenke meg, men si hva dere har lust til. Endret 4. september 2015 av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Andre forslag: rund Festningen, Rotvoll, Størdal sentrum+ nyt kulturhus, Øysand+Gaula delta Endret 4. september 2015 av RambaZamba Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Heller Nyhavna enn Ilabekken. Ilabekken er best med løv og høstfarger. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Enig om Ilabekken, tenkte ikke på det. Mange gode forslag. Tror jeg har mest lyst til Øysand+Gaula delta, Storfossen eller Rotvoll (kanskje kombinere med Ladestien?). Eller Nyhavna om vi skal være i byen. Vi får se hva Linepusle synes. Stjørdal drar jeg gjerne til, men kanskje best å vente til Trig8 kan være med og vise oss sine favorittsteder. Evt. kunne vi kombinere det med f.eks. en tur opp på Forbordsfjellet. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Øysand + Gaula-delta høres spennende ut. Kan jeg evt. ta buss dit? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hørtes ut som vi får sitte på med Hagen? Skal vi satse på Øysand + Gaula-delta? Er vi heldige kan vi få veldig fint lys. YRs værvarsel ser i hvert fall lovende ut for slikt vær som kan ge dramatiske skyer. Evt. kan vi ta en tur rundt Byneset også eller bare litt lengs Leinstrandveien. Pent der ute. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Ja, Øysand blir bra. Dere kan gjerne sitte på. Men muligens vil jeg dra hjemm tidligerer enn dere (2-3 timer). Men da kan vi sjekke busmuligheter. Når å hvor skal jeg hente dere? Jeg bor på Sverresborg. Hilsen, Hagen tel 98265169 Endret 4. september 2015 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Fint om vi får sitte på! Vet ikke hvor du planerer å kjøre. Kjører du Kongsvegen (v 812) fra Byåsen og over Bjørndalsbrua, or tar til høyre inn mot Rosten/Tiller rett før du kommer til E6? Da kunne du hente meg ved bussholdplassen ved Trekanten. Vet du hvor det er? Er fleksibel om møtestid. Foreslå noe du. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ok, skal vi si kl 11:00 på parkeringen trekanten? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ok, skal vi si kl 11:00 på parkeringen trekanten? Ja, det passer fint! Håper Linepusle også får det til. Vet ikke hvor det passer best for henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå