RambaZamba Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg skal prøve å bli med i morgen, selv om min hovedkamera er på reperatur. Vi kom tilbake fra sommerferie en dag før garanti utløper. Det var flax. Ses i morgen, Hagen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Får til å bli med idag, gitt. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hvor i alle dager skal vi møtes? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Bildetråd for treffet finner man her. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 jeg tenker å ta en tur til ranheimen i kveld. solen går ned 22, så jeg tenker å være der fra 20 til 23. er det noen som har lyst å være med? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 jeg tenker å ta en tur til ranheimen i kveld. solen går ned 22, så jeg tenker å være der fra 20 til 23. er det noen som har lyst å være med? Fint forslag krøllx, vil gjerne være med på det en annen kveld - i dag drar jeg i fødselsdag til barnebarn. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ser ut til å kunne bli en fin kveld og det passer perfekt for meg (ble nettopp ferdig med et jobbprosjekt og om noen dager drar vi på ferie), så jeg blir gjerne med! Skal pröve å väre der ca 20. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 så bra Helena. håper at flere kan Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Skulle gjerne vært med, men er opptatt i kveld. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Synd det ikke passer for dere Randi og Trig8! krøllx, nå sier YR at det kan komme noen dråper regn ikveld, men drar du så gjør jeg også det. Håper på sol, men blir det skyer kan det også være intressant. Har aldri vært der når det ikke vært sol. Men vil du utsette så er det også greit. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Fint, da ses vi der. Vi får se om noen fler dykker opp. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Bildetråd for minitreffet 6. Aug. i Ranheim. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Til info: I dag fikk jeg nyhetsbrev fra Japan Photo om Nasjonal fotovandring (lenken for Trondheim) 12. september. Tema: Min lørdag. (Dvs. hva som helst...? Skulle gjerne hatt et mer presist tema, spør du meg.) Kanskje vi sees!? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg er på ferie da. Det var synd. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Til info: I dag fikk jeg nyhetsbrev fra Japan Photo om Nasjonal fotovandring (lenken for Trondheim) 12. september. Tema: Min lørdag. (Dvs. hva som helst...? Skulle gjerne hatt et mer presist tema, spør du meg.) Kanskje vi sees!? Du kan jo ta sikte på "bonusoppdraget". Å gjenskape et av Anders Beer Wilses motiver Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg skal i bryllup den dagen, så jeg får ikke til å bli med (i år heller). Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Takk for tipset Linepusle! Tenkte melde meg på, men finner ikke hvor man gjör det. Må man dra til JapanPhoto i byen, eller er det noe feil på öyene mine..? Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Før har det vært muligheter for forhåndspåmelding, men også mulig å bare møte opp hos Japan Photo før kl 11. Jeg blir nok med. Skal prøve å få med meg noen fra fotoklubben på Stjørdal og jobbkollegaer. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Takk for tipset Linepusle! Tenkte melde meg på, men finner ikke hvor man gjör det. Må man dra til JapanPhoto i byen, eller er det noe feil på öyene mine..? Hmmm. Det ser ut til at det er registrering ved oppmøte lørdagen. Under siden Konkurransen, punkt 2: "2) Registrering/betaling er ikke personlig – man kan, om man er forhindret fra å møte på oppmøtestedet til registrering – sende en annen som ordner betaling på vegne av deltager, mottar startnummer og videreformidler dette til deltager." Endret 27. august 2015 av Linepusle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå