HelenaN Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Er det noen som har lyst på en tur liknende denne i juli 2012 ("Med makro i fjæra")?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1448397 Ifölge tidevannsvarsel er vannet som lavest kl. 18:30 onsdag 15. Juli. Kunne kanskje funke også for de som ikke har ferie ennå? (Om det blir brukbart vär, selvfölgelig, og gjerne sol.) Da blir det omtrent den samme tiden som 2012 (da startet vi kl. 17, tror jeg) og det funket veldig bra. Fint ettermiddagslys. Om noen har bil drar jeg gjerne til Byneset igjen, men foreslå gjerne alternativ. Si fra om dere heller tar det en annen uke eller på helgen - for meg spiller det ingen roll (bortsett fra denne helga, da er jeg i Sverige). Endret 8. juli 2015 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Den onsdagskvelden kan ikke jeg. Men dersom flertallet vil avgårde den kvelden, så drar dere selvfølgelig. Det er foreløpig meldt regn fra neste onsdag av, så kanskje mandag eller tirsdag hadde vært bedre? Eller nå i helga? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 skulle likt å være med, men jeg skal reise hjem til sandnes onsdag 15. juli, en ukes ferie. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Nå i helga er jeg i Sverige, men måndag eller tirsdag kan jeg. Dog er vannet som lavest allarede kl. 16:50 måndag og kl. 17:30 tirsdag og vi bör nok väre på stedet minst en time för det er som lavest. Kunne det funke for deg kröllx? Hvis ikke kan vi jo bare utsette en uke eller to. De kanskje vi må gjöre uansett, som väret er nå. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 jeg har faktisk en del å gjøre/avslutte på jobb både mandag og tirsdag, så det blir lange dager på jobben... i uke 31 og 32 kanskje? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ingen problemer! Det går jo aldri å få det til å passe for alle, men siden du meldte fra så tidlig at du gjerne vil bli med på akkurat dette synes jeg vi utsetter. Er vi heldige kanskje väret blir bedre også... Har folk lyst på en fototur neste uke kan vi jo fortsatt gjöre det og bare finne på noe annet. Bare si fra, jeg blir gjerne med. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 er det noen som ikke er reist på ferie og som vil ha fototreff på lørdag? det er mye aktiviteter i byen for tiden, så kanskje en tur til byen for å få med olavsfestdagene, mat- og ølfestivalen... eller ta en tur til ranheim og få med solnedgangen (kl 22:16)? foreløpig har storm og yr meldt sol/overskyet vær. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg skal en tur på matfestival ja, i morgen (fredag) eller helst lørdag - om været ikke er så aller verst. Men ikke direkte for å fotografere, regner med det blir folksomt - kan jo ta med kamera. Har sendt en sms til linepusle, men ikke fått noe svar enda. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg er hjemme for tiden, men kan ikke planlegge at noen kan sitte på, da jeg ikke er 100% sikker på at jeg får til å bli med. Men jeg hiver meg med på det dere bestemmer her. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg er også i byen i morgen, og kan sikkert bli med på et treff Lenke til kommentar
milla_magia Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hei! Jeg har dessverre lovet meg bort til en lengre sykkeltur.. Kos dere Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 er det noen flere som skal være med i morgen og som har forslag til hvor vi skal være/starte treffet? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Kan trolig komme. Det blir vel folksomt rundt "søylen", hva med "Torgkona" da rundt kl.12? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 torgkona er den nye scenen på torvet? kl 12 er bra Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 torgkona er den nye scenen på torvet? kl 12 er bra Nei, der er det fullt - Torgkona står på hjørnet der i Munkegaten. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 ok, jeg vet hvor det er... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Fint, du mente kanskje bak Aparebank1 scenen, det er der ja. Skal prøve å være der til 12 hvis det er ønsket kolkkeslett. Har ikke hørt noe fra Linda, så hun er kanskje på fjelltur.Kanskje lurt jeg har mobilnummeret ditt?? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Fint, du mente kanskje bak Aparebank1 scenen, det er der ja. Skal prøve å være der til 12 hvis det er ønsket kolkkeslett. Har ikke hørt noe fra Linda, så hun er kanskje på fjelltur.Kanskje lurt jeg har mobilnummeret ditt?? nr mitt er 95164324, og ditt? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Fint, du mente kanskje bak Aparebank1 scenen, det er der ja. Skal prøve å være der til 12 hvis det er ønsket kolkkeslett. Har ikke hørt noe fra Linda, så hun er kanskje på fjelltur.Kanskje lurt jeg har mobilnummeret ditt?? nr mitt er 95164324, og ditt? Sendte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå