krøllx Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 så hyggelig med besøk, du er hjertelig velkommen da foreslår jeg ringve botanisk hage? buss 3 og 4 stopper ved bussholdeplass fagerheil allè. skal vi møtes der, kl 12 som vanlig? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Vi tar imot alle som har lyst til å være med, polljen! Jeg var på Ringve for 14 dager siden, og det er ikke så mye blomster enda. (Men det er jo fint på Ringve allikevel.) Kanskje Sverresborg er best med tanke på regnet de melder. Da har vi flere hus å søke tilflukt i! Og det er masse å se på. Det er inngangspenger. Blir ikke helt klok på beløpet på hjemmesidene deres, siden de ikke kan bestemme seg for når sommersesongen begynner, 1. eller 15. juni... Jeg regner med det er lov å ta bilder inne på museet? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Vi krysset poster, Krøllx. Ringve er helt fint for meg! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Høres hyggelig ut. Hvis dere ser en middelaldrende gråhåret (gråskjegget) «låvedør» med fotobag, så er sjansen stor for at det er undertegnede B-) Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 hvor er det mest praktisk å møtes? (har ikke vært der før) jeg kommer til å busse og lurer på hvilken holdeplass er nærmest av fagerheim allè eller ringve museum? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Foran cafeen er en fin plass Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Foran kafeen kl. 12 skal bli. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg ble litt usikker på møteplass og har tråkket meg opp til museet. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Takk for hyggelig fototreff i dag, og hyggelig med nye ansikter! Her er bildetråd. Endret 6. juni 2015 av Linepusle Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Flott at dere fikk til fototreff, og fikk med gjester. Jeg har vært i Lofoten og Vesterålen i 2 uker mens kone og barn dro andre veien, til Spania. Håper på å få rota meg med på neste treff. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Noen som har lyst på fototreff på lördag? krøllx foreslo Sverresborg folkemuseum. Ladestien er jo alltid hyggelig. Fler forslag? Jeg har veldig lyst på noe slikt som denne turen i juli 2012: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1448397 Men jeg ser at vannet er som lavest kl. 8:20 och 20:20, så det kanskje ikke passer så bra akkurat nå. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Jeg er ledig på lørdag, så jeg planlegger å bli med. Tidspunkt kan være når som helst. Hvis noen har lyst på "langtur" kan jeg foreslå Hegra festning, Hellstranda eller Steinvikholmen. Jeg kan stille med bil og plass til 4 fra Stjørdal. Ellers er også Sverresborg et godt alternativ. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Fint Trig8! Jeg drar veldig gjerne utenfor byen og liker alle dine forslag, men spesielt Hegra. Vi får se hva de andre sier. Endret 30. juni 2015 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Lørdag blir jeg gjerne med på fototreff/tur, ja! Har ingen preferanser, men Hegra festning har jeg aldri vært på. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Jeg kan (foreløpig) på lørdag. Har heller ikke vært på hegra festning før. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Da er vi i hvert fall fem stykker. Så bra. Så, hva sier dere, skal vi satse på Hegra festning siden Linepusle og krøllx ikke har värt der för? Hvis vi har tid igjen etterpå kanske Trig8 kunne vise oss sine favorittsteder i området. Er det noen som kjörer bil fra Trondheim? Hadde värt fint å få sitte på til Stjørdal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå