RambaZamba Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Desverre kan jeg ikke bli med i morgen likevel. Beklager, men jeg må passe på barna fordi samboer har fått tilbyd om en restplass på et kviltekurs på kort varsel. God Helg, hagen Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg kan i morgen. Stikker bort en tur i 10-tiden. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Skulle ha lagt ut bildetråd dersom jeg visste hvordan... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Skulle ha lagt ut bildetråd dersom jeg visste hvordan... Relativt enkelt. "stå" i oversiktssiden for det emnet du skal starte en ny tråd i, for fotoaktiviteter er det her . Velg start ny tråd Lag en tittel på tråden som passer inn med innholdet skriv / legg i bilder i første post akkurat som du ellers ville gjort i andre tråder Klikk på knappen "Start ny tråd". That's it! Endret 2. mai 2015 av polljen Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Ok, da prøver vi. I følge planen skulle det være en bildetråd ->her<- Takk for hjelpen Endret 2. mai 2015 av andycam Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Om det blir sol på lördag tenkte jeg gå en tur fra Nedre Leirfoss mot byen slik vi gjorde ifjor. Gikk en kort tur tidligere i uken og det er pent der nå med masser av hvitveis og friskt grönnt på trärna, men jeg hadde for lite tid og går gjerne en gang til. Noen som har lyst til å bli med? Tenkte starte ved Nedre Leirfoss kl. 11 (muligens 12, men det beror på väret). Endret 7. mai 2015 av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Hvis vi skal mötes, når tror du det blir best? YR har meldt litt skyer mitt på dagen, men man vet jo aldri om det bare blir noen lette skyer eller om det blir helt grått. Jeg kan vel egentlig hele dagen, men det hadde passet best å mötes noen gang mellom 11 og 13. EDIT: Siden ingen fler har meldt seg på tar kröllx og jeg en "siste minutt-beslutning" via SMS imorgen når vi ser hva det blir for vär. Er det noen fler som vil med (dere er selvfölgelig velkomne) er det altså viktig at dere skriver i tråden. Endret 8. mai 2015 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg er opptatt i morgen, så jeg må stå over denne gang. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg blir med. Når dukker dere opp? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Bildetråd fra Leirfoss-turen. 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 er det stemning for fototreff på lørdag? jeg har noen forslag...kunne tenkE med en tur til ilabekken dersom det blir sol (lite sannsynlig), Ringve botaniske hage og Sverresborg folkemuseum...som jeg har aldri vært før noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ja, jeg har lyst på et treff på lørdag! Utsikter til regn, men vi pleier jo ha flaks. Både Ringve og Sverresborg er gode forslag. Samme for meg! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg er i Italia til 19. Juni. Håper dere får et fin fototreff! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg er i Italia til 19. Juni. Håper dere får et fin fototreff! Ha en fin tur i Italia, Helena! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg er i Italia til 19. Juni. Håper dere får et fin fototreff! Åhhh...Ha en fortreffelig tur! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 er det flere som skal være med i morgen? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg kan kanskje. hvor skal vi? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 hvis ingen har flere forslag, foreløpig Ringve eller Sverresborg. for meg er det det samme Lenke til kommentar
polljen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Jeg er i Trondheim i helgen (fra lørdag morgen), så hvis dere bestemmer dere for å ha et treff så er det kanskje mulighet for at en «gammel» skrott ;-) kan henge seg på. Endret 5. juni 2015 av polljen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå