Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe-foto-tur dette. Over all forventning. Takker Sille for initiativet. Og Akam for den veldig funksjonelle musematten som jeg bruker nå. Laster inn 250 bilder, men det var så mye jeg ikke fikk tid til å ta bilde av, at jeg må nok tilbake. Så tvang jeg meg til å bruke 60mm'n hele tiden også, kanskje jeg finner et bilde for Oktoberfesten å legge inn.

Mange nye, hyggelige mennesker var det å treffe også, og Sille's kaffe og kake smakte fortreffelig etter et grillet kylling-bryst. (Hadde egentlig ikke tid til å spise, for det var så mye spennende å fotografere).

Dreven sjåfør fikk jeg fra Trondheim også, så var det tilfeldigvis en tidligere elev, takk til Martin, morsomt å treffe deg igjen :yes:

RandiA

Lenke til kommentar
Noen med forslag til 8 november?

 

Marienborg om han vår inside man kommer på banen...

 

Andre forslag?

 

 

Høres dritbra ut. Dessuten gir det de mer sendrektige av oss en ekstra måneds pusterom på å komme på noe sjøl. Skal prøve og sjekke litt rundt det gamle utskipingsanlegget til Killingdal gruver m.m. ute i Ilsvika, som det var snakk om på et tidspunkt. Det er jo flere ting der ute også, Ilavassdraget, fjorden, Ilsvikøra m.m. Og muligheter for avslutningskaffe på Kafe Stolt eller Filter eller noe. Kan dra på rekognosering en ettermiddag. Men Marienborg bør fortsatt stå øverst på lista.

Lenke til kommentar

Når det begynner å nærme seg sommer igjen kan f.eks. Munkholmen være et alternativ. Det er vel omvisning inne i klosteret. Var på en omvisning der for mange år siden og ble faktisk innelåst sammen med en kompis, da vi var opptatt med å ta bilder og ikke kom oss ut igjen sammen med resten av følget. Guiden så at noen tok i dørtrykkeren så vi ble raskt sluppet ut igjen. Men det burde sikkert vært mulig å få en omvisning (må nok betale for det) og så få bli igjen en time eller to til fotografering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...