krøllx Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 så fint at du kan også andycam. skal vi si kl 17:30 for å ha et fast tidspunkt? hvor hen skal vi møtes ved skansenbrua? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hva med bysiden av bruen? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ja, fint at du kan bli med andycam (og synd at Nelson ikke kan det). 17:30 er greit for meg. Vi kanskje kan mötes ved nye gangbruen, der piren med fyren begynner? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Bildetråd for fototreffet ved Skansenbrua. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Skal dere se på Nordlys ikvell ? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 første lørdagen i denne måneden var i påskeferien. blir det fototreff nå til lørdag? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Jeg kan på lørdag hvis det blir Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Lørdagen passer bra for meg og Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Passer fint for meg også. Noen som har idéer? Det er kanskje for tidlig, men... tenkte f.eks. på Sverresborg. Vi har värt der för, men det var fem år siden. Noen blomster i botaniske allarede? Eller Tunga (Lade?) industriområde som vi snakket om i mars? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Tror det er litt tidlig for Ringve. Jeg var der i helgen. Har vi vært på tunga? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 jeg har ikke vært på tunga før. godt forslag! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Jeg kan også være med på lørdag. Vi var på Tunga for 3 år siden. Det mest minneverdige var da alle sto inntil hver sin glass-søyle (kunstverk) utenfor den gang NINA's lokaler på Tungasletta (nå HiST-lokaler) Ellers er det en del industribygg, men ikke så fryktelig spennende - i utgangspunktet... Men så vidt jeg husker ble det OK bilder ut av det? Endret 9. april 2015 av Linepusle Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 2012 gikk jeg en tur når Lars var med bilen på verksted på Tunga (tror jeg). Jeg fant noen motiver som virket intressante, men hadde lite tid så jeg tok bare noen snapshots for å huske at jeg skulle tilbake en annen dag. Selvfölgelig glemte jeg det og nå husker jeg ikke hvor jeg gikk. Noen som kjenner igjen disse motivene, vet hvor det er og om det er noe å se i områdene rundt?: Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 2012 gikk jeg en tur når Lars var med bilen på verksted på Tunga (tror jeg). Jeg fant noen motiver som virket intressante, men hadde lite tid så jeg tok bare noen snapshots for å huske at jeg skulle tilbake en annen dag. Selvfölgelig glemte jeg det og nå husker jeg ikke hvor jeg gikk. Noen som kjenner igjen disse motivene, vet hvor det er og om det er noe å se i områdene rundt?: 20120822_005_5d.jpg 20120822_010_5d_ze35.jpg Ja, dette er kjente trakter. Det er fra et skur og et av husene ved Brøset, ikke langt fra Staoilstasjonen på Tunga. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 OK! Tror du området er vert en tur, eller skal vi pröve å finne på noe annet? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Tja, har noen noen forslag? Jeg er litt tom for ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå