Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Passer fint for meg også. Noen som har idéer?

Det er kanskje for tidlig, men... tenkte f.eks. på Sverresborg. Vi har värt der för, men det var fem år siden. Noen blomster i botaniske allarede? Eller Tunga (Lade?) industriområde som vi snakket om i mars?

Lenke til kommentar

Jeg kan også være med på lørdag. Vi var på Tunga for 3 år siden. Det mest minneverdige var da alle sto inntil hver sin glass-søyle (kunstverk) utenfor den gang NINA's lokaler på Tungasletta (nå HiST-lokaler)  :wee:  Ellers er det en del industribygg, men ikke så fryktelig spennende - i utgangspunktet... Men så vidt jeg husker ble det OK bilder ut av det?

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

2012 gikk jeg en tur når Lars var med bilen på verksted på Tunga (tror jeg). Jeg fant noen motiver som virket intressante, men hadde lite tid så jeg tok bare noen snapshots for å huske at jeg skulle tilbake en annen dag. Selvfölgelig glemte jeg det og nå husker jeg ikke hvor jeg gikk. Noen som kjenner igjen disse motivene, vet hvor det er og om det er noe å se i områdene rundt?:

post-178020-0-94436700-1428566892_thumb.jpg

post-178020-0-02689500-1428566901_thumb.jpg

Lenke til kommentar

2012 gikk jeg en tur når Lars var med bilen på verksted på Tunga (tror jeg). Jeg fant noen motiver som virket intressante, men hadde lite tid så jeg tok bare noen snapshots for å huske at jeg skulle tilbake en annen dag. Selvfölgelig glemte jeg det og nå husker jeg ikke hvor jeg gikk. Noen som kjenner igjen disse motivene, vet hvor det er og om det er noe å se i områdene rundt?:

attachicon.gif20120822_005_5d.jpg

attachicon.gif20120822_010_5d_ze35.jpg

Ja, dette er kjente trakter. Det er fra et skur og et av husene ved Brøset, ikke langt fra Staoilstasjonen på Tunga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...