Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Liker begge forslagen krøllx! Egentlig vare det nok Tunga jeg mente når jeg skrev Lade (er usikker på hvor det er), så det kunne passe bra, og det var lenge siden jeg var til Møllenberg og festningen.

Oops, nå sier YR at det kan bli full storm igjen på lørdag. Vi kanskje skal ha enda en stormchasing? :D Kunne faktiskt tenke meg det, men da tror jeg jeg vil til et sted der man ikke blir fullt så våt (f.eks. Ila)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg våger meg med på lørdag, men har ingen preferanser til sted. Yr er litt vanskelig å forstå med "laber bris" og kuling-tegn mellom kl.12- og 18. Tviler litt på om det blir storm her i trondheim, men man vet aldri... Vi kan jo ha flaks igjen - eller: som vanlig.

Lenke til kommentar

Mm, ikke lett å vite hva det blir, men nå har YR lagt ut OBS-varsel for imorgen. Blir det storm og brukbart lys vil jeg gjerne pröve meg på det igjen. :) Lenger ut i Nyhavna (ved det store "röret" som likner på en trumpet) har man en god vy over en fyr, Munkholmen og litt industri, uten å stå helt nede ved vannet. Tror det går å finne noe liknende i Ila. Evt. kan vi pröve å finne å et fleksibelt sted å mötes, der vi kan velge å gå ut til vannet om det blir storm, eller i en annen retning hvis det ikke blir det.

Selvfölgelig bare forslag! Si fra om dere heller gjör noe annet.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Ila har jo både industri og nærheten til sjøen. Vi har jo vært der før et par ganger, men vi har ikke gått i den nyere bebyggelsen der, det gamle industriområdet (?) og promenaden mot Trolla. Jeg vet det går en promenade bortenfor den nye bebyggelsen ved Ila, men er ikke sikker på om vi må opp på hovedveien et stykke. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Lurer på å ta en kveldstur med stativet til byen denne uken eller neste. Blå timen begynner ca kl. 18:30 (tror jeg) så for tiden kan det funke også hverdager etter jobb. Om noen har lyst til å bli med, si fra, selskap er alltid hyggelig.

Lenke til kommentar

Fint! Lördag kan jeg ikke, men imorgen eller fredag går greit. Eller neste uke om det passer bedre for deg/dere. Vi kan jo vente til imorgen for å se om fler vil bli med og har önsker om dag för vi bestemmer.

Er fleksibel om sted så det er bare å foreslå om det er noe du har lyst på, men f.eks. Solsiden, Skansebrua igjen, Bakklandet eller festningen (men vy over byen gjör seg nok bedre med litt skyer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...