krøllx Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 jeg kommer også i morgen. skal vi møtes 12 som vanlig eller kanskje 11? har også andre planer litt ut på dagen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Fint at du også blir med. Som jeg forsto det vil RambaZamba gjerne ta det på ettermiddagen og egentlig jeg også siden uvär ofte bli mer intressante når det ikke er så lyst og jeg hadde tenkt å foreslå kl. 14 eller 15. Er det for sent for deg? Hva synes du Eivind? Om de fleste vil ta det tidligere på dagen er det greit for meg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Høres tøfft ut - skulle akkurat inn her og skrive at værutsiktene ikke tilsa det var gunstig med et fototreff i morgen - så ser jeg det er full aktivitet og planlegging her. Jeg gjorde en annen avtale for i morgen, for jeg tok det som gitt at det ikke ble noe...... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg kan godt bli med i morgen. Det kan bli ganske mye bølger og vind, tror jeg, så jeg skjønner Randi også. Både spennende og utfordrende med uvær. Jeg har litt sansen for RambaZambas forslag. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 kl 14 eller 15 går greit. skal vi si 1430, og hvor skal vi møtes? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Hva med entréen til Rockheim? Inne om det er åpent, i annet fall utenfor. 14:30 höres bra ut. Hva sier Eivind og RambaZamba? Endret 6. februar 2015 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 14.30 er greit for meg. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ja 14:30 er OK. Lurt å ta med påser for kamerautstyret. Ses i morgen, hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Kom på at det er bedre å mötes ved Clarion-hotellet (like ved Rockheim). Der er det garantert åpent og har dessuten tak over entréen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg skal se om jeg kommer. Ikke helt i form i dag. Dessuten har jeg stormen rett inn her på hjemmebane! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Det var synd, men ja, du trenger jo nesten ikke å gå ut en gang for å se/fotografere showet. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Det dukket opp litt andre planer her, så jeg tror ikke jeg kommer i dag. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Bildetråd - Fototreff i Trondheim 8.2.15 - Ole orkan fra Brattørkaia hmmm... jeg prøver å lage et bildetråd for fototreffet på lørdag...gikk inn på BB-kode og valgte topic link og post link, men lykkes ikke helt. kan noen hjelpe meg med en liten beskrivelse på kossen skal gjøres? Endret 10. februar 2015 av krøllx Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Mener du hvordan man lager en link til bildetråden her i denne tråden? Skriv først teksten du vil skal være en link, f.eks.: Bildetråden for dagens fototreff på Brattøra. Markere teksten med musen slik at den blir blå. Trykk på ikonen "Link" og lim inn linken der det står "URL". Da blir det slik: Bildetråden for dagens fototreff på Brattøra. Håper jeg forsto rett; at det var det du lurte på? Hørtes nesten ut som du prøvde å lage en ny bildetråd, men RambaZamba har allarede laget en. Gleder meg til å se dine bilder. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Mener du hvordan man lager en link til bildetråden her i denne tråden? Skriv først teksten du vil skal være en link, f.eks.: Bildetråden for dagens fototreff på Brattøra. Markere teksten med musen slik at den blir blå. Trykk på ikonen "Link" og lim inn linken der det står "URL". Da blir det slik: Bildetråden for dagens fototreff på Brattøra. Håper jeg forsto rett; at det var det du lurte på? Hørtes nesten ut som du prøvde å lage en ny bildetråd, men RambaZamba har allarede laget en. Gleder meg til å se dine bilder. joda, du svarte på akkurat det jeg lurte på. takk! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Sånn, da er det dags for fototreff igjen. Noen som har lyst på en tur på lördag og har forslag på rute? Jeg hadde gjerne dratt utenfor byen, men kanskje er det best å holde seg i byen til det blir finere i naturen, eller i hvert fall litt stabilere vär? Det var lenge siden jeg gikk området rundt sykehuset og jeg var ikke med når dere var i Lade industriområde, så det kunne jeg også tenke meg, men jeg er fleksibel. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Har de begynt å gjøre noe der ved Lilleby smelteverk nå tro, den "byen" som skal bygges der? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Har de begynt å gjøre noe der ved Lilleby smelteverk nå tro, den "byen" som skal bygges der? ikke noe å se der enda Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Har de begynt å gjøre noe der ved Lilleby smelteverk nå tro, den "byen" som skal bygges der? ikke noe å se der enda OK. Da får vi drøye det litt der da..... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 jeg kan på lørdag lade industriområde høres spennende ut. så på oversikt over tidligere fototreff og har flere forslag...tunga industriområde (har ikke vært der før) og møllenberg og festningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå