HelenaN Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Bildetråd fra treffet i Midtbyen igår. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Kom plutselig på at er første lørdag i januar i morgen. Er det noen som er klar for fototreff? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ja, jeg kan tenke meg et treff i morgen. Vi bør vel velge et sted der det er trygt å gå. Mange steder er det speilblank holke, så vi bør styre unna de stedene eller ha brodder... Yr melder 2 plussgrader og nedbør (sludd/regn) etter 12, men vi kan jo ha vår sedvanlige flaks! Noen steder vi har tenkt på men ikke vært på enda? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Kunne tenke meg en tur imorgen jeg også til tross for väret. Kommer ikke på noen spennende steder, men skal tenke litt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg kan dessverre ikke i morgen. Kos dere, men husk å være forsiktige på glatta. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Det er litt grått og trist nå når snø er borte. Var i byen i dag. Og det var glatt ja. Hadde det vært snø, hadde kanskje Nedre Leirfoss vært fint igjen da. Har ikke særlig forslag. Men Nidelven mot Ila kirke er alltid fin. St Olavs området også. Lademoen. Var forbi Bakke gård i dag. Den har jeg aldri fotografert. Sirkus området med Louisenlyst. Annet? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mange gode forslag Randi! Fikk lyst på området rundt Lademoen kirke, men er fleksibel. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Lademoen kan jo være et greit utgangspunkt, og da er det jo flere veger å gå derifra, bl.a. til noen av de stedene som Randi nevnte... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Siden det begynner å bli sent, skal vi bestemme at vi mötes ved entréen til Lademoen kirke? Kl. 12 som vanlig? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 OK for meg også. Da kan vi gå Lademoen, Bakke gård, Møllenberg, Solsiden og byen og mange muligheter. Jeg er redd for å gå på glatt føre nå, så jeg prøver å finne en buss. Om det ikke passer helt med tiden, sender jeg en sms Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ok for meg. Håper været er bedre i morgen... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Bildetråd for dagens treff. 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 det er første lørdag i februar til helga og det har meldt ekstremvær! hva sier dere? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hadde gjerne tatt en fototur og liker uvär , men dette virker som det kan bli altfor mye av det gode... Vi får se hva de andre synes. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg kan godt bli med på lørdag, men er også litt usikker på været ja. Så vi trenger jo ikke å legge opp til noen langtur akkurat denne gangen... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ja, vi kan jo se hvordan det utvikler seg med väret, men er det ikke altfor ekstremt mye vind kan jeg gjerne ta en liten tur i byen. Litt uvär kan som sagt väre spennende for foto (husker ifjor når vi var ute i snöstorm og fikk mange fine bilder). Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg kunde tenke meg og se på bølgene og snøstormen fra Brathøra. Det virker sånn at vinden blir maks fra kl 16:00. Hvis det blir for vilt kan vi ta en kaffepause på skybaren på hotellet. Hva syns dere? Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg kunde tenke meg og se på bølgene og snøstormen fra Brathøra. Det virker sånn at vinden blir maks fra kl 16:00. Hvis det blir for vilt kan vi ta en kaffepause på skybaren på hotellet. Hva syns dere? Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Höres ut som et bra forslag! Når passer det for dere å mötes? Jeg er relativt fleksibel, men gjerne ikke etter kl. 15 siden jeg skal på kino ca 18:20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå