Linepusle Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Tar gjerne en tur i morgen, egentlig. Skal vi treffes ved jernbanen kl. 11.30? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Passer fint for meg! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 meg også. ses imorra Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Denne har jeg ikke sett.Og så fint vær som det ble - Lurt av værmeldingen denne gangen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Takk for trivelig treff langs promenaden og over den nye svingbrua ved Skansen. Værforholdene var jo overraskende bra, som vanlig. Her er bildetråd. Endret 1. november 2014 av Linepusle Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Det var da synd Randi. Håper du kan bli med neste gang. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det var da synd Randi. Håper du kan bli med neste gang. Neida, det var min egens skyld, Helena - jeg hadde en fin tur - gikk i sporene etter dere Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Lördag er det vel dags for fototreff igjen. Skal vi fortsette tradisjonen med julegater + ev. blå timen-foto, eller finne på noe annet? -- Skrev muligens for tidlig. Virker som jeg kanskje ikke kan på lördag (vet ikke sikkert ennå), men bare finn på noe dere så får vi se. Endret 2. desember 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg vil gjerne bli med på lørdag. Det vil være min siste tur før jeg flytter til England ... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg kan også bli med på lørdag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg kan neppe på lørdag, dessverre. Jeg hiver med meg hvis det viser seg at det blir nok med tid ift ting som må gjøres her, men ikke ellers. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Virker som jeg kan bli med på lördag jeg også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hmm... blir det bare Christa, Eivind og jeg (+ evt. Ratleto)? Hva sier dere, skal vi fortsette tradisjonen med julegatene? Jeg har lyst til litt "blå timen"-foto, så for min del trenger vi ikke å starte så tidlig, men jeg er fleksibel. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg er fleksibel jeg også, men blåtimen kan jo være fint å få med seg ja Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Vi bør vel følge opp tradisjonen med litt juleby synes jeg. Tips til objektiv? Skal ha bare ett på og hva er da safest: den 45 macro jeg bruker ofte, eller den zoom jeg har kjøpt 12-35mm? (Har en 45-150mm også, men om man skal ha med bare ett, er vel ikke den så lur?) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Fint at du også blir med Randi! 45-150mm klarer du deg nok uten imorgen. Om du skal ta med stativet (det har jeg tenkt å gjöre) tror jeg 12-35mm blir flott, men jeg vet ikke hvor praktisk det er til frihåndbilder i dårlig lys? Hva er störste blender? Hvis det er f/2.8 kan det nok funke, spesielt om det har bildestabilisering. Skal vi si kl. 13 på torget? Er det greit for deg Christa (jeg spør siden det er ditt siste treff)? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Fint at du også blir med Randi! 45-150mm klarer du deg nok uten imorgen. Om du skal ta med stativet (det har jeg tenkt å gjöre) tror jeg 12-35mm blir flott, men jeg vet ikke hvor praktisk det er til frihåndbilder i dårlig lys? Hva er störste blender? Hvis det er f/2.8 kan det nok funke, spesielt om det har bildestabilisering. Skal vi si kl. 13 på torget? Er det greit for deg Christa (jeg spør siden det er ditt siste treff)? 13 på torget er OK for meg. Det er 2.8 ja, Helena. Og huset har jo stabilisering også.og objektivet har. (Det var faktisk dyrere enn kameraet) Her er en link- Endret 5. desember 2014 av RandiA Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Jeg kan også være med i morgen, og 13 på Torget passer meg utmerket! Endret 5. desember 2014 av Linepusle Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Fint Linepusle! Får dessverre ikke tak på Christa, så vi bestemmer vel kl. 13 på torget og håper at det passer for henne også. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Kos dere. Jeg fikk ikke tid idag, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå