Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

trikken går lørdag hver femtende min (11:00, 11:15, 11:30 og 11:45), 21 min til lian (siste stopp). den går fra holdeplassen st olavs gate. vi kan møtes opp på st olavs gate, eller på bussholdeplass prinsensgate P1 ti minutter før avgang og går bort dit sammen?

det spørs når vi skal treffes på lianvatnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ca kl. 12 ved Lianvatnet passer fint for meg. Vi kan jo mötes nede ved vannet (rett ned fra stasjonen) så kan de som kommer tidlig begynne litt.

Har bare tatt trikken en gang og det var ca 8 år siden, så jeg husker ikke hvor lang tid det tok, men neppe mer en en halv time. 11:15 passer nok bra, så har vi margin hvis det blir problemer. Tror dessverre det er "buss for trikk" (tror jeg man sier?) en bit av veien.

Skal vi gjöre som kröllx foreslo og mötes ved bussholdeplass prinsensgate P1 ca kl. 11? Håpentligvis er det noen (Linepusle?) som vet hvor vi skal gå. :)

EDIT: Fant ut at det er buss mellom sentrum og Ila.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Scott Kelby i år? Er det noen som skal være med? Noe rart med siden der, ser ut som man ikke er "medlem" lengre - må visst registrere seg på nytt. Noen som vet?

(Da fikk jeg til det, men måtte lage meg "nytt medlemskap") Ikke så mange som har meldt seg på enda)

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...