krøllx Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 trikken går lørdag hver femtende min (11:00, 11:15, 11:30 og 11:45), 21 min til lian (siste stopp). den går fra holdeplassen st olavs gate. vi kan møtes opp på st olavs gate, eller på bussholdeplass prinsensgate P1 ti minutter før avgang og går bort dit sammen? det spørs når vi skal treffes på lianvatnet? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Eg vil no heller treffast ved enn PÅ Lianvatnet , isen har ikkje lagt seg enno 12 tida ? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 hehe...ved vatnet selvfølgelig helena og linepuls; skal vi ta trikken kl 1100 eller 1115? er det langt å gå fra holdeplassen lian til vatnet? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Ca kl. 12 ved Lianvatnet passer fint for meg. Vi kan jo mötes nede ved vannet (rett ned fra stasjonen) så kan de som kommer tidlig begynne litt. Har bare tatt trikken en gang og det var ca 8 år siden, så jeg husker ikke hvor lang tid det tok, men neppe mer en en halv time. 11:15 passer nok bra, så har vi margin hvis det blir problemer. Tror dessverre det er "buss for trikk" (tror jeg man sier?) en bit av veien. Skal vi gjöre som kröllx foreslo og mötes ved bussholdeplass prinsensgate P1 ca kl. 11? Håpentligvis er det noen (Linepusle?) som vet hvor vi skal gå. EDIT: Fant ut at det er buss mellom sentrum og Ila. Endret 2. oktober 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Prinsensgate P1 ca kl. 11 er greit for meg hvis det er buss for trikk deler av veien. Er det buss fra Prinsenkrysset eller fra der trikken pleide å gå? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Vi tar gråkallbanen 1 fra st olavs gate: https://www.atb.no/getfile.php/Filer/Rutetabeller/Host2014/AtB_rute_1.pdf Trikke holdeplassen st olavs gate er ikke så langt fra pinsensgate P1. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Eg kjem. Vet ikke helt hvor den bussholdeplassen er da men... Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 bussholdeplassen pinsensgate P1 er rett foran egon restauranten på prinsens gate/krysset. Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg tror jeg vil også komme. Jeg vil gå direkte til Lianvatnet. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Tror faktisk jeg kommer en tur jeg også. Møter dere i prinsengt. i såfall Ble litt forandring i planene her, så jeg får ikke blitt med likevel... Endret 3. oktober 2014 av eivind84 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Bildetråd for dagens treff ved Lianvatnet finner du her. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Scott Kelby i år? Er det noen som skal være med? Noe rart med siden der, ser ut som man ikke er "medlem" lengre - må visst registrere seg på nytt. Noen som vet? (Da fikk jeg til det, men måtte lage meg "nytt medlemskap") Ikke så mange som har meldt seg på enda) Endret 7. oktober 2014 av RandiA Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 jeg har meldt meg på scott kelby tror det er flere som har tenkt seg. alle må viss lage ny konto i år Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Meldt meg på jeg også. Fikk et nytt navn. Det var ikke mange der. Bare et par dager igjen å registrere seg på Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hadde tenkt å bli med, men vi drar til Östersund i helga, så jeg går glipp av det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hadde tenkt å bli med, men vi drar til Östersund i helga, så jeg går glipp av det. Sjekket nettopp navn der, det stod en med likt navn med deg, Helena - kanskje en annen da. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Det var jeg, jeg meldte meg på för jeg visste vi skal til Sverige. Vet ikke hvordan man sletter det, men det er jo fortsatt mange passer igjen, så det gjör kanskje ikke noe. Skal sjekke. Endret 8. oktober 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Har meldt meg på photowalken i morgon, men synes det har vore mistenkeleg stille frå Torgeir i forkant av årets walk ? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Har meldt meg på photowalken i morgon, men synes det har vore mistenkeleg stille frå Torgeir i forkant av årets walk ? Jeg har også meldt meg på, og funnet ut hvor vi skal møtes. Det går jo an å skrive kommentar på den walk-siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå